Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een paar weken de Wave. Bevalt in principe goed na de eerste aanloop problemen met de batterijduur. Maar gaat nu goed.
Alles werkt behalve email synchroniseren via 3G. Dit werkt alleen maar via Wifi terwijl internet etc. prima werkt via 3G.
Wie weet welk "vinkje" ik moet aan/uitzetten om mijn email te synchroniseren met 3G?
Ik heb een google account en een email for exchange account. Beiden werken niet via 3G alleen maar via Wifi.

Vast bedankt.

Nobo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:17

DEVegg

DEVegg

Het is al meer dan een maand terug, dus ik denk dat je de oplossing zelf al hebt gevonden, Maar dat is je email profiel. Toen ik hem net had, liep ik tegen precies hetzelfde probleem aan. Ook met de Internet, Samsung Apps, Sociale Netwerk, FTP Upload, Widgets... deze moet je allemaal op het juiste verbindingsprofiel zetten... Ik heb zelf een Vodafone Zakelijk Abonnement. Daar moest ik dus ook een nieuw verbindings profiel voor aanmaken. De huidige standaard wijzigen, werkte niet.

Beter laat dan nooit.... :z

EV3 Plus Advanced SR Shale Grey, Het gaat er niet om wat jij zegt, maar om wat ik begrijp