Battlefield 2 problemen na installeren win7

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
* myReactBekijk myReact van hunter88
* galleryBekijk de gallery van hunter88

Reg. datum: 02 augustus 2010
Vraagje..Ik heb inmiddels mijn pc naar win7 geupdate.Sinds dien draait bf2 niet meer..Althans na 2 min begint die onwijs te schokken..na 2 min houdt het op en vervolgens komt het weer terug..

Processdor : amd athlon 64x2dual core 5400 2,81 ghz
2gb ram

videokaart: Asus GeForce EN7800 GT

eerst nog geupt naar 1,41 toen naar 1,50 compabiliteit op winxp servicepack 3..

Met andere spellen geen last..Videokaart gecontroleerd.. was het ook niet ...tekort aan ram ofzo ? Kan iemand bij aub helpen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 15:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Beschrijf stap voor stap ff wat je allemaal al hebt geprobeerd. Wat heb je via google gevonden?

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eerst gekeken of het eventueel aan me videokaart lag..maar bij andere games heb ik er dus geen last van.
Via google gelezen dat die update 1,50 eigenlijk de problemen zou moeten verhelpen..dit is dus niet zo,t vreemde is 2 min normaal loopt en dan weer 3 min schokt...Dit alles kreeg ik echter pas nadat ik alle updates van win7 had ingeinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Heb je de chipset drivers voor je moederbord geïnstalleerd?
Aangezien je niet aangeeft welk moederbord je gebruikt, kan ik je niet helpen in je zoektocht daar naar toe.

Verder welkom op GoT Hunter88!

[ Voor 37% gewijzigd door CH4OS op 02-08-2010 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
moest ff uitzoeken...zo lang geleden het betreft een
asustek m2nx plus
chipset nvidea mcp61
handig proggie cpuz ..nu bf2 nog... zal voor de zekerheid 3d marks ff laten lopen..Maar die chipsets installen hoeft toch niet op win 7...

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2010 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:22:
moest ff uitzoeken...zo lang geleden het betreft een

asustek m2nx plus

chipset nvidea mcp61

handig proggie cpuz ..nu bf2 nog...
Dan kun je nu gaan [google=ASUS M2NX Plus Windows 7 drivers] en je kan natuurlijk zoeken op de website van de leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eens kijken of dat gaat helpen ja ! nog bedankt voor het verwelkomen en de hulp !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wazig man.. ik kom er niet echt uit..als ik iets download opentie een proggie wat heet driver detective...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand een link vinden voor dit type moederboard..twijfels of het daaraan ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Je topic toont van erg weinig inzet, op tweakers verwachten we namelijk van een user dat hij/zij inzet toont en actief meedenkt aan zijn of haar probleem. Dit is dus niet terug te vinden in je topic gezien je niet duidelijk aangeeft wat het probleem is, wat je zelf geprobeerd hebt, wat je zelf gevonden hebt (zowel op google als op tweakers). In Het algemeen beleid is een stukje terug te vinden hoe je een goede topicstart maakt, Het algemeen beleid #quickstart, maar ik raad je aan het helemaal door te nemen. Naast te weinig inzet bump je je topic driemaal onnodig, op tweakers geldt de regel dat je je topic eens per 24h mag bumpen wanneer er nog geen reactie op is. Ler dus de volgende keer op dat je dat niet doet.

Dit topic gaat in ieder geval op slot.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.