Goedemiddag Tweakers,
Ik ben pas geleden tegen een filmpje aangelopen op youtube.
dit filmpje welliswaar. YouTube: Frostmourne Replica Sword with Glowing Effects
nu gaat het mij in dit geval niet om het zwaard maar om de verlichting.
Nu heb ik de ballen verstand van led verlichting in welk opzicht dan ook.
Wil toch gaan proberen om zo'n soort gelijke situatie te krijgen als in het filmpje.
Nu weet ik dat hij een Chromoflex heeft gebruikt om deze RGB ledjes naar blauw te zetten
en deze te laten ''glowen'' in dit geval.
ook weet ik dat hij een flexibele led strip heeft gebruikt.
Maar het is mij absoluut een raadsel hoe hij stroom voert op deze strip. Ook is mij nog niet helemaal duidelijk hoe je een Chromoflex aansluit .. vandaar mijn 2 de vraag is hier iemand op het forum met een Chromoflex die er wat meer info over kan geven. Nu ben ik over het beschikking van een soldeer bout en wat tin. Mocht dit nodig zijn kan ik dit altijd te voorschijn halen. Maar ik doe het liever zonder als er een optie is natuurlijk.
Wie kan mij meer info hierover geven
?
Mijn dank is groot.
Ik ben pas geleden tegen een filmpje aangelopen op youtube.
dit filmpje welliswaar. YouTube: Frostmourne Replica Sword with Glowing Effects
nu gaat het mij in dit geval niet om het zwaard maar om de verlichting.
Nu heb ik de ballen verstand van led verlichting in welk opzicht dan ook.
Wil toch gaan proberen om zo'n soort gelijke situatie te krijgen als in het filmpje.
Nu weet ik dat hij een Chromoflex heeft gebruikt om deze RGB ledjes naar blauw te zetten
en deze te laten ''glowen'' in dit geval.
ook weet ik dat hij een flexibele led strip heeft gebruikt.
Maar het is mij absoluut een raadsel hoe hij stroom voert op deze strip. Ook is mij nog niet helemaal duidelijk hoe je een Chromoflex aansluit .. vandaar mijn 2 de vraag is hier iemand op het forum met een Chromoflex die er wat meer info over kan geven. Nu ben ik over het beschikking van een soldeer bout en wat tin. Mocht dit nodig zijn kan ik dit altijd te voorschijn halen. Maar ik doe het liever zonder als er een optie is natuurlijk.
Wie kan mij meer info hierover geven
Mijn dank is groot.