Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP x86] Internet Explorer certificaat overzetten naar FF

Pagina: 1
Acties:

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Hey,

De situatie is als volgt:
Mijn neef heeft op zijn werkplaatst een pc met windows XP sp2 en om APK af te kunnen melden gaat dat online via de website van RDW en daarvoor krijgt hij elke jaar een certificaat op cd wat hij binnen 2 weken moet activeren.
Nou heb ik dat destijds op IE 6.0 gedaan en in tussentijd geupgraded naar IE7 en nu naar 8.

Het probleem is dat er te veel troep op zit waardoor internet explorer crasht als je hem opent(verzenden, niet verzenden melding)
Nou wil ik de certificaat verplaatsen van IE 8 naar Firefox maar heeft iemand een idee hoe dit zou moeten werken?

Via de search kwam ik ook een topic tegen met hetzelfde probleem maar daar reageerde niemand op.

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:50

Sa1

tis gewoon een client cert, dus als hij in de juiste store staat zou ff hem ook moeten zien.

Anders moet je hem gewoon van de CD opnieuw inlezen. Of even met RDW bellen, het kan ook zijn dat hun site gewoon FF niet ondersteund.

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Ik weet even niet meer wat voor probleem had dat ik het niet op FF had gedaan maarja nu heb ik geen keuze. Een reinstall kost ook te veel tijd en dan heb ik alsnog hetzelfde probleem met de certificaat.
Is het geen bestand wat ik kan exporteren of met firefox kan importeren?

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

com2,1ghz schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:32:
(...)Is het geen bestand wat ik kan exporteren of met firefox kan importeren?
Dat is er, sterker nog, dat zegt Sa1 ook ;)
Kijk eens bij internetopties, inhoud, certificaten... zoek je RDW-certificaat op en exporteer het.

[off-topic]Fantastisch dat zo'n certificaat op CD wordt geleverd ;)

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-11 11:37
Is het niet een betere optie om te kijken of je IE8 terug kan zetten naar de standaardopties (gewoon te vinden via de Internet Opties, laatste tabblad) en alle plugins uitschakelen?

Dit is een beetje om het probleem heen lopen imo...