Toon posts:

Idee voor een webmaster forum!

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, het mag je wel duidelijk zijn dat ik me zeer kwaad kan maken om het feit dat m'n vorige topic (Webmasters) op slot werd gepleurd door meneer Virus terwijl er stuk of 6 enthousiaste reacties waren (waar slaat op nou weer op? :( )

Ik zei al dat je snel tegen een slotje loopt als je iets over webmasters post in dit forum, en inderdaad!

Meneer Virus schrijft nog netjes dat je hier inderdaad vragen over kan stellen betreffende webmasters, en gooit vervolgens de topic dicht wegens spam :? :?

Dus wat vinden jullie ervan als GOT een nieuwe webmaster forum opzet? Of het minstenste wat je kan doen, verander de naam van dit forum naar Webmasters, webdesign & graphics ofzo, dat is wat duidelijker :)

Laterz,

• web-hawk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-01-2022

web-hawk

web-con.nl

De reden dat je vorige topic een slotje kreeg lag volgens mij niet zo zeer aan jou, maar aan al de anderen die gingen "spammen" met hun eigen sites en dat was duidelijk niet jouw bedoeling.

Hte lijkt mij een beetje onzin om daar een apart forum voor op te richten, want die vragen kun je hier best stellen. Er lopen hier genoeg web-masters rond die al je vragen kunnen beantwoorden.

So: try me!

ps. wat voor vragen zou je allemaal kunnen stellen op zo'n forum?

Innovation beyond Imagination

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

* Tom begrijpt niet wat er in zo'n forum zou moeten komen te staan :?

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

op een webmaster forum kan je dingen over de searchengines vragen, vragen over website sponsers (die worden hier ook gevraagd, maar hier horen ze toch niet thuis, dit is toch de webdesign/graphics forum..) Je kan te weten komen wie op GoT sites beheren zodat als webmaster er profijt van hebt en dingen kan doen zoals link exchange, of site checks.. Verder kan je er vragen wat de nieuwste trends op het net zijn.. zo iets als 'Is DivX een goede onderwerp om een site van te maken' etc etc. Er zijn ontzettend veel dingen waarover je kan praten, maar die hier niet kunnen worden gepost omdat je meestal je url van je site moet posten en de mensen gaan dan snel denken aan spam en das jammer.. :(

Laterz

• McVirusS
  • Laatst online: 16-01 10:51
Mwoah, ik zie het nut van nog een extra forum niet echt in, als we nog verder gaan uitsplitsen dan blijven er geen topics meer over in Webdesign & Graphics.

• McVirusS
Ik move deze thread even naar [url="/listtopics.php/15"]Lieve Adjes[/url].

Verwijderd

Topicstarter
Ja Mc wacht nou even, ok ok jij bent moderator op dit forum en je loopt al heel lang mee dat weet ik ook :). En ik weet jou meinig ook, maar wacht even wat anderen ervan zeggen, ik bedoel het gaat hier niet om dat ik m'n gelijk wil halen ofzo, ik wil proberen ff wat duidelijkheid te creeren waar webmasters hun zegje het best kwijt kunnen zonder dat ze reacties krijgen zoals " rot op jij teringspammer",

Of verander de naam van deze forum, want ik kan niet zien dat je dingen over searchengine algorithm's hier kwijt kan (dat zei Tom) of moet ik het ruiken ofzo? ;)

• McVirusS
Je kon toch zien dat er meer topics in [forum=wg] stonden over dat soort onderwerpen, en ehm, dat ik je thread closede was omdat het een ideaale kans was voor mensen om te spammen.

Verwijderd

Topicstarter
Een webmaster forum is veeel beter dan een Hardcore forum, ik bedoel wie is nou een echte prof? Volgens gaan juist ontzettend veel wanabees en Doxa's in het HID posten in de hoop dat andere denken dat ze proffies zijn, en dan krijg je alsnog een fucked up forum. Ik snap ook niet dat je 2x een zelfde forum gaat maken, maar dan de ene voor de proffies :? Dus er word van uitgegaan dat wie nu op de normale W&G post gewoon een newbie is, en ik denk niet dat mensen dat willen..

Ik denk ook niet dat de HID forum snel veel post zal krijgen, want nu in de beginfase zijn mensen bang dat andere mensen hun topic gaan afzeiken enzo..

Een webmaster forum is veeel beter, want er zijn immers ontzettend veel webmasters op GOT, (tja veel meer dan de mensen die je experts kan noemen, en zelfs meer dan de doxa's hier..). Een plek waar de webmaters kunnen praten over hosting, adds, searchengine, webpromotion, site checks. Een forum waar je sitechecks (die nu dus niet meer bestaat..) en de bestaande webhosting enzo toevoegt..

(BTW, ik probeer hier het forum te improven, ik zou graag reacties willen waarom dit wel kan en dat niet enzo, en liever geen reacties als.. mwaoh ik vind het niks ofzo...)

Have fun,

Got4Ever... (and ever , and ever..)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik heb mijn mening al via ICQ gegeven, laten we even kijken of er hier nog mensen langskomen die interesse hebben in zo'n forum, dan zullen we eens kijken. Maar mij lijkt zo'n forum erg overbodig... maarja ik ben niet de enige op GoT :P

Verwijderd

Goed idee, maar wel erg spam gevoelig, want er zijn veel webmaster(tjes) die bezoekers naar hun site willen hebben..

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Slecht idee..
Dan krijg je hetzelfde wat al een tijdje in hosting aan de gang is, mensen die in elk topic hun eigen bedrijfje (of in dit geval hun eigen website) zitten te promoten, of er een spam-wedstrijd van zitten te houden.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 maart 2001 04:57 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Slecht idee..
Dan krijg je hetzelfde wat al een tijdje in hosting aan de gang is, mensen die in elk topic hun eigen bedrijfje (of in dit geval hun eigen website) zitten te promoten, of er een spam-wedstrijd van zitten te houden.
Ja kom op hey, zo zijn eigenlijk alle forums op devschuur wel een beetje spam gevoellig want je kan ook makkelijk een nep graphic maken in photoshop en de url naar je pagina posten waarop ie staat en ook zo je site promoten.. Ik bedoel hiermee te zeggen als je echt je site wilt promoten zijn er echt wel 'trukjes' voor om je post's zo te posten dat het net niet op spam lijkt maar toch duidelijk je url in de post staat.. Maar dat gebeurt niet op de W&G forum omdat het goed onderhouden is, en op een nieuw webmasters forum hoeft dat ook niet te gebeuren als een goede faq komt met daarin duidelijk naar voren dat elke bericht dat alleen is bedoeld als spamd een slotje om de oren krijgt.. En believe me er zijn ontzettend veel topics waar je als webmaster niet je eigen site hoeft de posten..
Pagina: 1