Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Muis met verticaal en horizontaal scrollen

Pagina: 1
Acties:

• Rieno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-11 11:48
Beste mensen, ik heb een kleine vraag.

Bij mijn iMac heb ik een hele leuke muis, de Mighty Mouse. Nu word ik soms compleet gestoord van het links en rechts klikken dat niet altijd pakt, maar nog meer van het vastlopende scrollwieltje.

Nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe muis, maar kan nergens een vervanger vinden die zowel verticaal als horizontaal kan scrollen! Zijn die er überhaupt wel en hebben jullie suggesties? Verder heb ik 'm het liefst bedraad, dat gedoe met batterijen trekt mij niet zo.

I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Mediamarkt, google, pricewatch, en natuurlijk zijn er veel meer optie`s.
Zoek en gij zult vinden.

Verwijderd

Magic Mouse?

• Rieno
@mexel: het is me bekend dat ik zo kan zoeken, alleen is er niet de mogelijkheid om mijn zoektocht daarop te specificeren. Dus dan moet ik iedere muis afzonderlijk bij langs en dat is wel een hoop moeite in tegenstelling tot hier vragen en antwoord krijgen van mensen met eventuele suggesties.

@kamose: de magic mouse vind ik een ongelofelijk onding en werkt ook nog eens niet goed door mijn bassisten-eelt-vingers :P

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

Rieno schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:13:
@mexel: het is me bekend dat ik zo kan zoeken, alleen is er niet de mogelijkheid om mijn zoektocht daarop te specificeren. Dus dan moet ik iedere muis afzonderlijk bij langs en dat is wel een hoop moeite in tegenstelling tot hier vragen en antwoord krijgen van mensen met eventuele suggesties.
Daarom ook Mediamarkt, kun je ze zelf uittesten, zelf heb ik een standaard trust draadloos die ook links/rechts kan scrollen.

Bijna geen enkele webshop vermeld of hij ook die functie heeft, dus zul je of zelf moeten kijken of wachten op reactie`s hier, maar zelf zoeken kan geen kwaad.

• Rieno
Doe ik ook ;)
Je moet nooit al je geld op één paard zetten hè.

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:47

Theo

moederbord

Voor een goede muis moet je echt naar een winkel gaan om te voelen of een muis goed in de hand ligt, en natuurlijk of deze alle kanten op kan scrollen.

7400 Wp op het dak

Pagina: 1