Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Het mooie van dit soort shots is dat ze er doorgaans 'echt' en spontaan uitzien. De mooiste voor mij zijn 8&13. Nr 13 ziet er wel een beetje geposeerd uit, maar dat deert niet. Nummer 14 is ook leuk, maar is die niet net een beetje NSFW?
[ Voor 2% gewijzigd door JvW op 01-08-2010 23:23 . Reden: andere smiley ]
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse
Zelf vind ik 7, 10 en 14 de mooiste. En wat ik zelf ook wel 'belangrijk' vind is dat ze niet té geposeerd lijken, dat brengt zo een serie meestal wel meer tot leven.
Nou dan heb je de foto goed bestudeerd, het was mij nog niet opgevallen en om het zeker te weten moet ik de grote versie bekijkenMediJack schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 23:22:
Leuke fleurige plaatjes. Ik was er dit jaar niet bij, maar doorgaans sta ik wel ergens langs het parcours.
Het mooie van dit soort shots is dat ze er doorgaans 'echt' en spontaan uitzien. De mooiste voor mij zijn 8&13. Nr 13 ziet er wel een beetje geposeerd uit, maar dat deert niet. Nummer 14 is ook leuk, maar is die niet net een beetje NSFW?
Er zitten idd een aantal geposeerde shots tussen. Maar dat vind ik ook wel weer het aardige. Doordat ik bewust op een wat rustiger gedeelte van het parcour ga staan lukt het me om contact te maken met een heel aantal van de deelnemers. Dat levert over het algemeen mooiere beelden op dan wanneer ze gewoon voorbij komen. Maar het blijft een leuke uitdaging: in de beperkte tijd die je vaak hebt wanneer ze voorbij komen een fatsoenlijke foto maken.
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Flickr | Olympus E-M1 + E-M10
Ik heb de ene helft met de 24-70 geschoten en de andere helft met de 85 1.4. Alles ingeflitst (goed voor de ogen, goed voor de kleuren) met de camera op M om aan voldoende korte sluitertijden icm met de flitser te komen (ik snap niet helemaal waarom de kortste sluitertijd bij de A stand 1/60ste seconde is).Captain N schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 13:40:
Leuke foto's, lekker speels en kleurrijk. 13 is mijn favoriet. Wat voor lens heb je gebruikt? Ik was er zelf ook en had m'n 70-200 bij me, maar merkte dat ik soms liever een iets kortere lens had gehad. De straatjes waren wat smaller dan ik had verwacht, waardoor je toch al snel heel dicht op de stoet zit. Hier mijn poging.