Toon posts:

[VODAFONE] Poort 8080 geblockt ivm hun proxy ? En poort 25?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al tijden op zoek naar een Vodafone ervaringen topic maar dit kan ik niet vinden en dus open ik eindelijk maar eens een topic over deze vraag.

Ik ben genoodzaakt momenteel voor een applicatie poort 8080 te gebruiken, dit was ik eerst ook echter heb ik deze gewijzigd.

Ik heb het gevoel dat Vodafone de poort 8080 blockt omdat ze deze zelf voor hun proxy gebruiken, maar kan dit nergens anders vinden. Ik heb ook het gevoel dat ik poort 25 niet kan gebruiken naar mijn eigen smtp servers, dus gebruik ik maar wat anders momenteel... maar is deze prognose waar ?

Zou wel eens fijn zijn om een duidelijk antwoord over te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je al aan Vodafone gevraagd of ze poorten blokkeren?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pven schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:47:
Heb je al aan Vodafone gevraagd of ze poorten blokkeren?
Doen ze een beetje vaag over....

SMTP zijn ze afgelopen jaar volgens mij ineens mee begonnen... poort 8080 lijkt me echt ivm hun proxy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
als het over Vodafone UMTS gaat, ja alles staat dicht, ik ga straks Vodafone bellen of ze een andere APN hebben of dedicated en excluded ip's kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mr. Noodle schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 07:27:
als het over Vodafone UMTS gaat, ja alles staat dicht, ik ga straks Vodafone bellen of ze een andere APN hebben of dedicated en excluded ip's kunnen leveren.
Die IP's kunnen ze wel leveren, ik weet alleen niet op een telefoonabbo.

Mooie zaak dit... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
net met Vodafone gebeld, ze kunnen geen vaste ip leveren en geen open APN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mr. Noodle schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:17:
net met Vodafone gebeld, ze kunnen geen vaste ip leveren en geen open APN
Kan wel, alleen dan heb je alleen UMTS....

Je mag me DM-en, ik kan je hier wel aan helpen... ik wil het alleen op mijn telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:41:
[...]
Je mag me DM-en, ik kan je hier wel aan helpen...
Euhm dm-en? ik loop achter ...

op je telefoon maak je volgens mij nog minder kans dan alleen via UMTS, of ze moeten ergens nog een verborgen APN hebben die open staat

Vodafone bied alleen IP-VPN naar punt tot punt aan of via me eigen servers een APN aanleggen, wat geen optie is i.v.m. met mobiliteit en kosten, ook al zouden ze me een vast IP nummer geven dan hebben ze geen andere ''open'' APN dan office.vodafone.nl en web.vodafone.nl en die zitten dus dicht.

ik heb gister echt alle afdelingen gehad van bit tot networkfactory, maar niet gelukt.. probeer het nu maar bij KPN die bieden het standaard aan vast ip voor 5 euro of je moet andere tips weten?
Pagina: 1