Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 362634

Topicstarter
Hallo,

Ik ben iemand die graag games speelt maar vooral een fanatieke Flight simmer is.
Ik speel bijv. elke dag uren Flight simulator X,een spel dat nooit zo goed presteert als je zou willen.
Mijn pc bestaat uit het volgende(specs) :

behuizing-Cm storm sniper black edition
processor-Intel Q9550 ,koeling door een Zalman cnps 10x extreme*
geheugen(RAM)-Corsair 4 Gb ddr2-1066 *
moederbord-Asus p5q pro socket 775*
videokaart-Asus (en)gtx275
Harddisk-Western Digital 640GB Caviar black sata 3 schijf

beeldscherm-Samsung syncmaster T220 2ms 1680x1050

Ik houd vooral van veel lampjes,ledjes(ik zeg het alvast) ik houd ook van overclocken(geen ln2,maar op lucht)
Ik zou daarom graag willen vragen welke onderdelen ik het best kan kopen? (die ik graag zou willen vervangen zijn gemarkeerd met een sterretje _/-\o_
mijn budget is 600-700(max) euro,het liefst eronder :)

deze onderdelen had ik al op het hoofd:
processor-intel i7 930 of 950 als die goedkoper wordt
geheugen-3gb Corsair dominator 1600mhz cas 8(Corsair Dominator TR3X3G1600C8D)
Moederbord-Asus Rampage 2 extreme met evt.Asus u3s6 kaart of Rampage 3 extreme #
Geef me maar advies :)

# De rampage 2 extreme heb ik liever aangezien die nu een stuk goedkoper is en toch luxer is uitgerust ten op zichte van de REX3: Xfi geluidskaart,2e lanpoort en 3 usb headers(heb ze alle 3 nodig) lcd-poster.
XFI geluidskaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 22:55
In ieder geval als je overgaat op X58 chipset, tripple channel geheugen nemen, 6Gb is dan al gauw de standaard, en zeker FSX kan daar van profiteren mits je natuurlijk een 64b OS draait.

Maar wat wil je nou eigenlijk weten, je weet blijkbaar al wat je wilt, en een wat kan ik het beste kopen topic wordt meestal verwezen naar een soortgelijk topic en/of BBG.

Zoals ik het begrijp zit je op een goede aanbieding te wachten van de genoemde producten, nieuw valt MB+CPU+MEM net wel/niet binnen je budget
Een SSD is de beste boost die je je systeem kan geven, maar of FSX daar ook beter van gaat draaien..zal wel sneller laden.

*Tip, kijk en vraag in het FSX topic wat men zoal in huis heeft, en wat de beste performance geeft.*
Het is dan aan jou om een goede balans te vinden, want je kan het zo gek maken als je wilt, en zelfs op een echte Boeing 747 valt wel wat aan op te merken ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Yippie op 01-08-2010 19:29 ]