Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Pictogrammen bureaublad dirigeren alles naar 1 programma

Pagina: 1
Acties:

• Freek vd Brug
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-05-2024
Goede avond,

Ik heb een probleem met mijn Acer laptop 5740G. Deze laptop draait op Windows 7.

Het probleem:

Op het bureaublad en onder de startknop zijn al mijn icoontjes van mijn programma's verandert in 1 icoon.
Probeer je de programma's te openen dan openen ze het programma van het nieuwe icoontje..

Vanochtend hadden wij de laatste episode van NCIS gedownload maar toen was onze download map verdwenen. Na een beetje zoeken konden we deze weer achterhalen alleen stond er niets meer in behalve de laatste episode van NCIS..

Ik denk dat het ook opgelost kan worden dmv alles opnieuw te installeren.. Maar dan ben ik veel programma's van mijn werk kwijt..

Ik hoop dat jullie mij in de goede richting kunnen helpen!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kan je terug naar een bepaald herstelpunt?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Freek vd Brug
Nee..

Het heeft te maken dat op 1 of andere manier alle .exe verandert zijn..

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:58
Is het niet gewoon je taakbalk die je niet goed hebt ingesteld. Kijk is bij taakbeheer.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Toevallig een 'grappige' vriend achter je pc gehad?
Kan zijn dat deze persoon heeft ingesteld dat alle .exe met een en hetzelfde programma worden geopend.
Was laatst iemand met een soortgelijk probleem, weet alleen niet meer exact wat de oplossing voor dit probleem was. :s

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Freek vd Brug
Alle icoontje verwijzen naar de Windows Photo viewer. De tekst is hetzelfde gebleven.

Mijn vriendin wou iets openen en de computer vroeg met welk programma ze dit wou openen. Zij koos de Windows Photo viewer.. Door die keuze zijn denk ik alle .exe verandert

bv. Avast op het bureaublad gaat naar de Windows Photo viewer maar als ik rechts onderin op een driehoekje klik en op Avast druk kom ik erwel..

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Freek vd Brug schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 18:51:
Alle icoontje verwijzen naar de Windows Photo viewer. De tekst is hetzelfde gebleven.

Mijn vriendin wou iets openen en de computer vroeg met welk programma ze dit wou openen. Zij koos de Windows Photo viewer.. Door die keuze zijn denk ik alle .exe verandert

bv. Avast op het bureaublad gaat naar de Windows Photo viewer maar als ik rechts onderin op een driehoekje klik en op Avast druk kom ik erwel..
Vreemd dat windows bij het openen van een .exe vraagt met welk programma hij dit moet openen :? :?

Misschien dat je hier wat aan hebt?
http://www.askvg.com/solu...ad-or-other-applications/

[ Voor 9% gewijzigd door Switchie op 01-08-2010 19:08 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Freek vd Brug
Cool dank je!
Pagina: 1