" Play the violent strings of my symphony "
Use the FaQ, bij mijn weten zijn dit abondon games en dat mag hier niet... (hint gebruikt google en zoek gewoon op abondon games)
Verwijderd
Hmm, dat heb je wel verdiend, na al dat gezwoeg.
http://www.abandonwarez.com/
FF geduld hebben want de site is under heav...
suc6
http://www.abandonwarez.com/
FF geduld hebben want de site is under heav...
suc6
Omdat het abandon games zijn mag dit dus juist wel...volgens mij dan. Ik vraag immers niet om illegale warez/games, gewoon om spellen die GRATIS te downen zijn!!Op zondag 11 maart 2001 22:32 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
Use the FaQ, bij mijn weten zijn dit abondon games en dat mag hier niet... (hint gebruikt google en zoek gewoon op abondon games)
Die zijn niet gratis.Op zondag 11 maart 2001 22:46 schreef Symphony-X het volgende:
[..]
Omdat het abandon games zijn mag dit dus juist wel...volgens mij dan. Ik vraag immers niet om illegale warez/games, gewoon om spellen die GRATIS te downen zijn!!
"I sit in my room and imagine the future."
hmmmmm... niet..?
Dus je kan nergens pacman gratis downen?
want dan ben ik toch fout bezig.. als dat ut geval is, was dit niet mijn bedoeling.
Dus je kan nergens pacman gratis downen?
want dan ben ik toch fout bezig.. als dat ut geval is, was dit niet mijn bedoeling.
Verwijderd
D'r is nog hooop:
Als je bij die beruchte trap in blood II, op f3 drukt, vind je een hidden bonus game, luisterend naar de naam: Pac Man
Het is wat.
Als je bij die beruchte trap in blood II, op f3 drukt, vind je een hidden bonus game, luisterend naar de naam: Pac Man
Het is wat.
...
okee dan: bedankt
Maar, maar... Abandonware dan? Al die ouwe proggies en OSsen als Paint Shop Pro, Wolfenstein3D, DOS 4 en Windows 3.11 mag toch wel?
Nee. Een programma is pas vrij te kopieren als de fabrikant dat zelf expliciet aangeeft. Ondanks het feit dat bijvoorbeeld Microsoft geen support meer op Windows 3.11 geeft, is het geen software dat zomaar verspreid mag worden. Dus linkjes naar dergelijke programmas mogen ook niet, tenzij de maker ervan zelf aangeeft dat het vrij verspreid mag worden
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()