[iPad] PDF's in iBooks blanco

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
Ik heb al verschillende boeken kunnen syncen zonder problemen, strips via ARCreader werken ook zonder problemen.. Maar PDF's ging toch niet zo makkelijk als ik had gehoopt.

Ik heb een abo op Macworld (magazine) en ik download ook de digitale versies om te archiveren.. Daarnet wou ik als test het laatste jaar syncen met de iPad (augustus 2009 tem augustus 2010), en 9 van de 12 PDF's zijn perfect gelukt. De 3 andere zijn leesbaar in Adobe Reader (pc), Preview (Mac) maar niet in iBooks. iTunes geeft de cover wel weer, maar op de iPad zie ik een PDF vol lege pagina's. (Allemaal blanco, geen lettertje tekst te zien.)

Heeft iemand dit al voorgehad en weet er iemand een oplossing? Ik zou liefst iBooks blijven gebruiken en geen apart programma installeren voor PDF's.

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 16:11

lonkhuijzen

100% ADH

Ik heb het ook al enkele keren gehad. Wat de oorzaak is.. Geen idee. Maar bij mij hielp het om de bewuste PDF uit te printen naar een PDF printer (bij mij cutepdf) en dat bestand te synchroniseren.

Wat opviel was dat het resultaat 2.5x groter is dan de bron. Misschien dat de iPad ( ik heb het namelijk niet alleen in ibooks) niet met een bepaalde compressie om kan gaan.

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
Bedankt voor de tip, ik ga het meteen even proberen. :)

Meestal gebruik ik Bullzip daarvoor (had er ooit iets over gelezen en leek me wel goed), maar aangezien het niet meer geïnstalleerd stond heb ik CutePDF er maar even opgezet.

De PDF die problemen gaf was inderdaad enorm gecompresseerd, van 24Mb naar 169Mb (CutePDF versie). :)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Ja, en password protected PDFs werken ook niet :(
Hele verzameling gekochte PDFs die onbruikbaar zijn op verschillende e-readers