Geen beeld bij opstarten HP Probook op netstroom

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:58
Voor mijn schoonvader dit weekend een HP Probook 4720s aangeschaft. Heb alleen een probleem, als je de laptop aan doet, verschijnt er geen geen beeld, de backlite gaat wel aan maar hij boot niet. Op het moment dat ik de laptop van de netstroom afhaal, start hij wel keurig op en is verder niets aan de hand. Ik vermoed dat het gaat om een instelling en dat hij verder niet defect is. Iemand hier ervaring mee?

Anders stuur ik hem retour als doa maar dit vermijd ik toch liever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Ik zou beginnen om contact te zoeken met HP, mijn ervaring is dat hun helpdesk niet zo slecht is als die van sommige andere bedrijven ;)

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 20:05

BHQ

Rupie schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 07:08:
Ik zou beginnen om contact te zoeken met HP, mijn ervaring is dat hun helpdesk niet zo slecht is als die van sommige andere bedrijven ;)
Eens. De eerstelijns moet je even doorheen bijten, maar daarna krijg je opzich wel iemand die specifieke grillen van een apparaat kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
inmiddels contact gehad, maar tot nu toe geen soelaas. wordt wss een doa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:11
Lijkt mij ook. Dit klinkt niet als een handige BIOS instelling, maar als sluiting die ergens verhindert door te booten..

[ Voor 9% gewijzigd door bas-r op 03-08-2010 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 07:49
Sjors81 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:20:
Voor mijn schoonvader dit weekend een HP Probook 4720s aangeschaft. Heb alleen een probleem, als je de laptop aan doet, verschijnt er geen geen beeld, de backlite gaat wel aan maar hij boot niet. Op het moment dat ik de laptop van de netstroom afhaal, start hij wel keurig op en is verder niets aan de hand. Ik vermoed dat het gaat om een instelling en dat hij verder niet defect is. Iemand hier ervaring mee?

Anders stuur ik hem retour als doa maar dit vermijd ik toch liever!
Ik heb een probook 4510s en ook die heeft dit probleem. Wanneer ik hem in de slaapstand zet en hem er later weer uit haal is de backlite erg zwak. Druk dan vervolgens weer op de aan/uit knop zodat die weer in de standby staat gaat, en druk dan nogmaals zodat die er weer uit gaat. Meestal doet die het dan wel weer goed. Ook heb ik vaak dat mijn beeld even (een 1/4 sec ofzo) zwart word. Ik ben dit engelse forum tegengekomen en contact met HP had weinig nut in zijn geval. Vroeg me af of je probleem inmiddels al is opgelost, en zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
Blueflame_Core schreef op woensdag 29 december 2010 @ 18:31:
[...]

Ik heb een probook 4510s en ook die heeft dit probleem. Wanneer ik hem in de slaapstand zet en hem er later weer uit haal is de backlite erg zwak. Druk dan vervolgens weer op de aan/uit knop zodat die weer in de standby staat gaat, en druk dan nogmaals zodat die er weer uit gaat. Meestal doet die het dan wel weer goed. Ook heb ik vaak dat mijn beeld even (een 1/4 sec ofzo) zwart word. Ik ben dit engelse forum tegengekomen en contact met HP had weinig nut in zijn geval. Vroeg me af of je probleem inmiddels al is opgelost, en zo ja hoe?
sorry voor de late reactie. in eerste instantie contact gehad met HP, zij gaven aan dat dit een defect betrof. Toen contact opgenomen met de leverancier en deze hebben hem als DOA ingenomen en heb dus een nieuw exemplaar gekregen waarmee ik geen problemen had. Zou me er in ieder geval niet bij neerleggen!
Pagina: 1