Vraagje over korting

Pagina: 1
Acties:
  • 333 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 09:32
Ik heb de zoekfunctie een paar keer gebruikt voor het vinden van informatie van kortingen op Apple producten (met name de iMac). En ik heb dus ook de link gevonden naar de TU Delft discount pagina op Apple.com/nl. Ik heb de iMac samengesteld volgens mij wensen en ben tevreden met de uiteindelijke prijs. Maar ik heb een paar vraagjes over dit onderwerp, want ik zit namelijk niet op de TU Delft.
  1. Controleert Apple niet op dit soort praktijken?
  2. Zijn er verhalen bekend dat dit wel eens mis ging?
  3. De korting wordt meteen afgetrokken? ik hoef dus niet eerst totale bedrag over te maken?
Bedankt voor de informatie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:48
1. Ik denk dat dit namelijk wel gecontroleerd zal worden.
Ik zit zelf op Hogeschool Rotterdam, hiervoor maken wij gebruik van een speciale site waarvoor je moet inloggen met je studenten inlog code en wachtwoord waardoor wij automatisch korting krijgen als we naar de apple store gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex028
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-03-2021
1. Ik heb ook via de TUdelft store besteld, en dat werd niet gecontroleerd. Naar wat ik gelezen heb op de forums van tweakers.net wordt er nauwelijks gecontroleerd.
2. Ik heb eens gelezen dat iemand gebeld werd na het bestellen, die vertelde dat hij voor zijn nichtje bestelde die wel op de TU zat en toen vonden ze het goed?
3. Jep, je maakt dus het bedrag- de korting over.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
Ryatzu schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:32:
1. Ik denk dat dit namelijk wel gecontroleerd zal worden.
Ik zit zelf op Hogeschool Rotterdam, hiervoor maken wij gebruik van een speciale site waarvoor je moet inloggen met je studenten inlog code en wachtwoord waardoor wij automatisch korting krijgen als we naar de apple store gaan.
Nee. het maakt niet uit op wiens account je inlogt, je komt altijd op 1 website terecht die je doorstuurt naar de AoC store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je recht hebt op deze korting, zou je deze vragen helemaal niet hoeven stellen. We gaan je hier dus niet verder helpen met fraude en dit topic gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.