Toon posts:

amerikaans moederbord compitabel met NL Hardware?

Pagina: 1
Acties:
  • 564 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik wil graag de asus rampage III gene kopen, maar deze is alleen maar in Amerika te verkijgen.
nu is mijn vraag: is dit moederbord compitabel met mijn NL hardware?

alvast bedankt,
Pieter

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:28

BHQ

Waarom niet? Wat zou er anders moeten zijn?

Let wel op de kosten om dat bordje in Nederland te krijgen..

[ Voor 42% gewijzigd door BHQ op 01-08-2010 15:27 ]

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 22:32
Waarom denk je niet?
De spanning waarmee een PC intern werkt is overal hetzelfde. Alleen de voeding zou anders kunnen zijn, maar tegenwoordig zijn alle voedingen wel 110V-240V en 50&60Hz.

Verwijderd

Topicstarter
op sommige dingen zit een regiocode ofzoiets, heb er weinig verstand van :P
ik d8 dat dat hier ook mischien opzat.

Pieter

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:43
Dat is meer iets voor dvd's en dergelijke ;)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

't spul komt allemaal uit dezelfde fabriek vanaf dezelfde lopende band, daar zit echt geen verschil in hoor.

Verwijderd

Topicstarter
als het allemaal van dezelfde lopende band komt waarom is dit bord dan niet in Nederland te koop?

Pieter

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:13

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Computer hardware zal niet regiogebonden zijn dit zijn meer producten zo als DVD's Bluerays en games, Hardware is GSM's en Media-spelers:(bleuray/DVD spelers) om dat ze niet compatibel zijn met onze netwerken of mediadragers.
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:40:
als het allemaal van dezelfde lopende band komt waarom is dit bord dan niet in Nederland te koop?

Pieter
Misschien omdat er geen markt is of patent rechten kan van alles zijn, maar niet functioneren hoort er niet bij.

[ Voor 43% gewijzigd door 42dpi op 01-08-2010 15:43 ]

Si vis pacem, para bellum

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Waarschijnlijk omdat geen importeur en/of winkel het ding interessant genoeg vind om hier naar toe te halen. Daarbij kan het ook zijn dat Asus dit bord enkel voor de USA uitbrengt en niet in Europa wil vermarkten, maar dat is iig geen technische kwestie.

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Voor zover ik op het forum van Highflow kan zien zou hij wel leverbaar worden in Europa maar de datum wanneer is nog niet bekend, dus ik denk dat je beter even kan afwachten en het je een boel geld zal schelen.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Of haal het ding gewoon bij onze oosterburen.... http://www.alternate.de/h...s&l2=Intel&l3=Sockel+1366

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik ga hem bij de oosterburen kopen, ik kan alleen geen account aanmaken hij accepteerd mijn adresgegevens niet.
maar via de mail zullen ze ook wel bestellingen accepteren.

bedankt voor alle info!

Pieter

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:40

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Pieter,

Welkom op GoT :W

Op dit forum stellen we stevige eisen aan het plaatsen van je vraag. Zo verwachten we dat je allereerst behoorlijk wat onderzoek hebt gedaan alvorens je hier een eigen topic opent. Helaas voldoet je topic niet aan die eis; ik ga het dan ook sluiten.

Lees voor meer info: Het algemeen beleid
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.