[T-Mobile] Waarom geen datum houdbaarheid tegoed?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zoals veel tweakers heb ik een aantal simkaartjes in huis. Handig om te gebruiken voor bijvoorbeeld in het buitenland of als een provider wat problemen heeft op een bepaald moment/in een bepaald gebied.
Omdat ik niet al die sims evenveel gebruik moet ik natuurlijk opletten dat het beltegoed niet geblokkeerd wordt omdat ik het kaartje niet gebruik. Bij veel providers is het mogelijk om via *101# het tegoed en de datum uiterste gebruik op te vragen... alleen niet bij T-Mobile.

Sterker nog, bij T-Mobile is het alleen mogelijk om het bedrag op te vragen, niet de datum tot wanneer het te gebruiken is. Navraag bij de klantenservice kreeg ik als reactie dat het tegoed 6 maanden houdbaar is en dat T-Mobile me niet verplicht iets te doen behalve 1x per 6 maanden 'actief gebruik te maken' van de sim. Op mijn vraag dat ik juist de exacte datum wil weten heb ik, zelfs na 3x vragen, geen antwoord gekregen.

Ik weet, ik kan ergens een notitie maken om dat en dat kaartje voor die en die datum een keer te gebruiken maar is het niet klantvriendelijker, en misschien zelfs verplicht, de uiterste gebruiksdatum ergens aan te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ze nu allemaal tegelijk 1x gebruiken, dan worden ze allemaal 6 maanden verlengt. Schrijf de datum van die dag op en je hebt de minimale houdbaarheid datum van al je simkaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:49:
Je kan ze nu allemaal tegelijk 1x gebruiken, dan worden ze allemaal 6 maanden verlengt. Schrijf de datum van die dag op en je hebt de minimale houdbaarheid datum van al je simkaartjes.
Of je leest mijn post gewoon niet... :? Dat vraag ik toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik gaf maar een tip
maar om antwoord te geven op je vraag. Is het klantvriendelijker? Ja. Is het verplicht? Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:27:
ok ik gaf maar een tip
maar om antwoord te geven op je vraag. Is het klantvriendelijker? Ja. Is het verplicht? Nee
Thanks, maar zover was ik zelf dus ook al :) Het noteren dus...
Vindt het alleen vreemd dat, zover ik weet, alleen T-Mobile het NIET doet...