Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Ik heb een iPod Touch 2g 8GB die met iOS4 constant aan internet hangt middels WiFi

Tijdzone staat ingesteld op Amsterdam, en de tijd staat dan correct,

Sinds enige tijd krijg ik opeens dat mijn tijd een uur achterloopt. Als ik controleer in de instellingen "date & time" staat ie opeens op tijdzone "London". Als ik het terugzet naar Amsterdam gaat het voor een uurtje goed.

Ik kan niet achterhalen welke synch of applicatie het probleem veroorzaakt. Soms is het spontaan.

Was van de week in NS reisplanner bezig. Eerste reis bekijken ging goed. Tweede klopte iets niet qua vertrektijden. Toen ik naar mijn klokje keek bleek die (tijdens het draaien van die app) opeens weer een uur (London) achter te lopen.

Waar moet ik mijn oorzaak zoeken? Heb werkelijk alles al gegoogled, en proberen uit te sluiten.

Terwijl dit gebeurd hangt ie NIET aan iTunes, dus het kan geen synch probleem zijn met mijn iMac.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Mensen met soortgelijke problemen hadden na een iPod restore geen problemen meer. Bij mij nog wel steeds het geval.

Landinstellingen enzo nog gecontrolleerd, niets mocht baten.

Inmiddels via andere WiFi verbindingen geen rare veranderingen meer. Ik zal die linksys instellingen eens nakijken, wellicht dat die op een verkeerde tijd staat.

Blijft raar dat de iPod tijdinstellingen ergens anders vandaan haalt.

20*350ZO45°