Mail onthoudt Hotmail wachtwoord maar even

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foam
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-08 14:37
Ik heb mijn mac mail gesetup met oa mijn gmail accounts, de webmail van mijn domein en ook mijn hotmail account.

Alles werkt perfect, maar elke 5 min mail komt op de voorgrond met een popup die vraagt om mijn paswoord in te geven voor mijn hotmail account. Als ik dat doe (en "paswoord onthouden" aanvink), dan werkt het even, maar daarna weer niet meer??

Ik gebruik snow leopard, zowel op mijn macbook pro als op mijn imac, allebei met de laatste patches. En op beide geven die hotmail accounts (mijn vriendin heeft hetzelfde) problemen.

Ik heb volgende reeds geprobeerd:
- keychain access: alles verwijderd.
- account verwijderd in mail en opnieuw toegevoegd.

Heeft iemand een oplossing?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:24
Met welke interval zoekt Mail naar nieuwe e-mail?
Het schijnt zo te zijn dat je dit probleem alleen hebt als je dit erg vaak doet.
Probeer hem eens op een keer per kwartier te zetten om te kijken of dit uit maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foam
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-08 14:37
stond op iedere 5 minuten.

ik heb het gewijzigd naar iedere 15min. ik hoop dat het inderdaad iets uitmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlare
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:00
Graag je ervaring met de grotere tijdsinterval, ik heb namelijk precies hetzelfde probleem.
Bij mij treedt het echter niet ALTIJD op. Wel vaak...
Ik zal hem ook op 15 minuten zetten (dan heb ik het probleem in ieder geval al minder vaak...).

Voorheen werkte ik met de httpmail-plugin om hotmail binnen te halen. Sinds SL is deze plugin niet langer nodig. De plugin had hier nooit last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 12:56

Jer0entjeh88

display: grid;

Helaas heb ik hier ook vaal last van, in het begin niet zo erg maar nu toch wel erg irritant. Moet ik zeggen dat mijn Hotmail account nog meevalt met 1x in de 3uur.

Mijn Live account maakt het echter wel te bont, die vraagt zomaar 3x in het uur om een password...

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petrr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-09-2024
Same here, hotmail en mijn exchange mail vragen dagelijks meerdere malen om het wachtwoord. Als iemand een oplossing kent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlare
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:00
Na aanpassing tijdsinterval geen melding meer gehad! Hopen dat dat zo blijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
Bij mij werkt al het bovenstaande niet. Elk 1,5 uur moet ik wel weer opnieuw mijn hotmail wachtwoord ingeven, andere e-mail account (gmail, ziggo, MS Exchange) hebben hier geen last van.

Iemand nog opties/oplossingen die ik kan proberen?

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 09:34
Ik heb hetzelfde probleem maar zit eigenlijk niet te wachten om mail iedere 5 of 15 minuten te laten checken op nieuwe berichten... Hopelijk heeft iemand de oplossing! :)
Pagina: 1