Toon posts:

Help met mooie pc samenstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ,

Ik wil graag een mooie pc voor niet al te veel geld, Daarom zit ik op tweakers :)
Maar.. Zelf heb ik niet zo heel veel verstand van pc's en dus hier is mijn vraag :
Ik wil graag een mooie pc het liefst onder de 400 euro waar je gewoon normaal de nieuwste games op kan draaien. Ik heb hier thuis nog een nvidia 9600 gt videokaart liggen dus die hoeft er niet bij,
De rest moet ik allemaal nog kopen :P .

Zelf zat ik een beetje aan dit te denken :

1x
Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB
€ 55,50 € 55,50
1x
Cooler Master HAF 922
€ 77,50 € 77,50
1x
AMD Athlon II X4 620
€ 86,- € 86,-
1x
Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/2G
€ 44,44 € 44,44
1x
MSI 770-G45
€ 59,90 € 59,90
€ 323,34

Aub wat help :D
Alvast bedankt :*)

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:45
Met dat budget is je voordeligste optie denk ik een tweedehands PC in de vraag en aanbod. Daarbij komt je 9600GT echt niet meer mee met huidige games (misschien nog als je er 2 in "SLI" naast elkaar zet).

I'm a photographer, not a terrorist

Verwijderd

Hoi Barico1000,

welkom op GoT.

Je hebt je berichtje geplaatst in ons shopping forum. Dit deel van het forum is bedoeld voor het bespreken van zaken omtrent het winkelen zelf en niet zo zeer de producten waarnaar je op zoek bent. Het juiste forum voor jouw vraag zou Complete Systemen & Laptops zijn. Als je echter *LET OP* - Wat moet ik kopen door leest, dan zul je zien dat men topics als de deze niet graag ziet en waarschijnlijk zo op slot doen. Om bovenstaande redenen doe ik deze ook op slot, maar ik adviseer je eerst even reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli 2010 door te lezen (zelfs speciaal gericht op budget). Als je aan de hand daarvan nog vragen hebt dan kun je die makkelijk in de topics die bij die BBG horen stellen.

Succes met je zoektocht!

Dit topic is gesloten.