kheb eindelijk me casemod af, alhoewel ik ben nog bezig met m'n removable hdd rack.
ik denk aan de modemmers en casemers die een niet al te snelle verbinding hebben dus zal ik kleine foto's hier plaatsen wil je grotere foto's hebben moet je op mijn site zijn. ReseTTim.f2s.

ik wou ook nog wat mensen bedanken
roog; bedankt voor het maken van de foto's en het goedkoop verkopen van deze kast.
01V(oeloe); bedankt voor het maken van alle electra in mijn kast, sckakelaars en binnekort LCD.
Docent Fr@; bedankt dat je me kast wou dremelen. zijn gezegde.
Een man heeft een aantal regels qua uitlenen; nooit je vrouw, je harley en je dremel uitlenen.
Loes; voor het schilderen van de flames aan de zijkant.
btw Digifiel, de pics komen eraan.
ik denk aan de modemmers en casemers die een niet al te snelle verbinding hebben dus zal ik kleine foto's hier plaatsen wil je grotere foto's hebben moet je op mijn site zijn. ReseTTim.f2s.
ik wou ook nog wat mensen bedanken
roog; bedankt voor het maken van de foto's en het goedkoop verkopen van deze kast.
01V(oeloe); bedankt voor het maken van alle electra in mijn kast, sckakelaars en binnekort LCD.
Docent Fr@; bedankt dat je me kast wou dremelen. zijn gezegde.
Een man heeft een aantal regels qua uitlenen; nooit je vrouw, je harley en je dremel uitlenen.
Loes; voor het schilderen van de flames aan de zijkant.
btw Digifiel, de pics komen eraan.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..