Ik wil bestanden van een hard disk uit mij oude dell pc met win xp home NL overzetten naar de nieuwe OEM pc waarop windows 7 46 bits draait. De oude DELL PC en nieuwe OEM PC zijn via een ZyXEL router aan elkaar verbonden. Daarnaast heb ik een losse 1TB LaCie externe harddisk. Dit lukt niet op verschillende manieren. Er is iets van 28 Gb over te zetten waaronder instellingen en 8 gebruikers accounts.
Via easy transfer heb ik nl. een poging gedaan maar die loopt vast op mijn oude pc. een tijdje gaat het goed en dan loopt mijn oude pc vast. Mij oude pc heeft USB1.1 en krijg ik niet op een USB 2.0. Dus alles gaat heel langzaam.
Foutopsporing geeft aan : "Een probleem met uw Intel Storage Driver (IdeChnDr.sys) oplossen. Intel Storage Driver (IdeChnDr.sys) werkt niet meer naar behoren. Dit product wordt niet langer door de fabrikant ondersteund"
Nadat ik al een halve dag bezig ben geweest weet ik het niet meer...
Is het mogelijk om de oude harde schijf uit de DELL pc in de nieuwe OEM pc te plaaten en dan met Easy transfer dit over te zetten?
Dat gaat denk ik veel sneller....
Via easy transfer heb ik nl. een poging gedaan maar die loopt vast op mijn oude pc. een tijdje gaat het goed en dan loopt mijn oude pc vast. Mij oude pc heeft USB1.1 en krijg ik niet op een USB 2.0. Dus alles gaat heel langzaam.
Foutopsporing geeft aan : "Een probleem met uw Intel Storage Driver (IdeChnDr.sys) oplossen. Intel Storage Driver (IdeChnDr.sys) werkt niet meer naar behoren. Dit product wordt niet langer door de fabrikant ondersteund"
Nadat ik al een halve dag bezig ben geweest weet ik het niet meer...
Is het mogelijk om de oude harde schijf uit de DELL pc in de nieuwe OEM pc te plaaten en dan met Easy transfer dit over te zetten?