Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madeinnl
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-03-2020
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
heb al een hoop reviews gelezen maar kan geen voldoenend antwoord vinden
ik wil graag mijn hd filmbestanden (bv mkv) afspelen op mijn tv in 1080P nu zijn er veel apparaten die dit kunnen maar een voldoennend antwoord voor welke echt goed is kan ik niet vinden
het liefst heb ik een apparaat die alles in een heeft en dus ook een netwerkaansluiting of een draadloze n verbinding.
het apparaat moet ook door mijn vriendin worden bediend en dus qua afspelen simpel zijn
ook zou het fijn zijn als het apparaat gelijk torrent bestanden kan downen zodat ik mijn pc voor andere dingen kan gebruiken en ook uit kan zetten
muziek en foto's afspelen is wat mijn vriendin ook graag wilt maar dit is een pre voor mij
als het niet in een apparaat kan so be it als het allemaal maar goed werkt
heeft iemand een idee voor mij >?

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:42

EnnaN

Toys in the attic

Misschien is het handig om eens te laten zien welke bomen je allemaal hebt bekeken, en een idee van prijsrange gaat geven, dan kunnen we van daar verder...

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

http://tweakers.net/price...aO66hokXi3r9q8z-r7HklL6AQ

Deze voldoen allemaal als er een harde schijf inzit en je de (optionele) wifi dongle koopt.

-1080p
-eten 99% van alle bestanden (die je download)
-hdmi
-harde schijf (evt moet je die inbouwen, maar er worden van deze modellen ook met HD geleverd.
-Simpel. (in ieder geval simpeler, stiller en goedkoper dan een htpc.)
-Spelen ook geluid (ogg en flac niet altijd standaard...)

ECHTER (aangezien de vrouw er iets over te zeggen heeft)

ALLEEN LEVERBAAR IN ZWART :P :9

LEES OOK AUD beleid "WAT MOET IK KOPEN" (want dit topic heeft daar helaas veel wat weg.

[ Voor 43% gewijzigd door leuk_he op 31-07-2010 21:20 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madeinnl
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-03-2020
EnnaN schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:05:
Misschien is het handig om eens te laten zien welke bomen je allemaal hebt bekeken, en een idee van prijsrange gaat geven, dan kunnen we van daar verder...
max 500 euro maar de vrouw wil natuurlijk goedkoper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

leuk_he schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:08:
LEES OOK AUD beleid "WAT MOET IK KOPEN" (want dit topic heeft daar helaas veel wat weg.
Daar sluit ik me samen met het noemen van MSH Beleid bij aan. Op GoT verwachten we iets meer inzet dan er nu is gedaan. Althans, we willen wat terug zien van de inzet. Want iedereen kan zeggen dat ze onderzoek hebben gedaan en niets hebben gevonden. Een shortlist met spelers die het niet zijn geworden en waarom zou bijvoorbeeld al veel toevoegen en laten zien dat er eigen inzet is geweest.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.