Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

dance acclaim

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
okay ik word gek.
Ik heb dus een dance pad voor dance acclaim,
ik kan met mn dance pad wel die oefeningen doen, maar zodra ik echt een spel er mee wil spelen, sluit het spel zich af en staat er iets van; file music error.
iemand suggesties met wat ik moet doen ?

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:52
Wat voor dance pad, wat is dance acclaim, welk besturingssysteem, waar geeft hij de foutmelding?

En je moet uiteraard wel weten wat er exact staat, niets dat er iets staan van file music error..

Dit is dance acclaim? http://dance.acclaim.com/

[ Voor 36% gewijzigd door rscheper op 31-07-2010 21:09 ]

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-11 20:45

psychoclown

Back in black

Ik zie dat je een nieuwe user bent en ik zal je dus een kans geven om dit topic te veranderen in wat wij willen zien. Op tweakers verwachten we van de users namelijk dat ze inzet tonen zeker bij vragen en problemen is dat het geval. We zijn heel erg behulpzaam maar daarvoor moet je dus wel moeite doen, we zijn geen helpdesk namelijk. Er zijn een aantal zaken die je even door kunt lezen wat je in de goede richting zet, Het algemeen beleid en in het bijzonder Het algemeen beleid #quickstart. Verder is de Forum FAQ ook wel handig om even door te nemen. Graag dus doorlezen en je topic uitbreiden zodat mensen je ook daadwerkelijk kunnen helpen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream