Al bellen voordat abonnement ingaat.

Pagina: 1
Acties:
  • 551 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fespen
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik krijg maandag mijn sim voor mijn nieuwe abonnement bij Ben.
deze gaat 25 augustus in. kan ik hier wel al mee bellen? (buiten de bundel)
dit heb ik met een ander abo wel eens gedaan maar ik weet niet of dit algemeen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:26
Bij T-mobile kan het, maar het kost je wel echt veel geld. Ik neem aan dat dit bij Ben hetzelfde is.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fespen
  • Niet online
ik had het met Tmobile inderdaad ook. het gaat er vooral om dat ik bereikbaar blijf op mijn nummer en dat deze niet van 5 tot 25 augustus onbereikbaar is. maar of Ben dat nummer dan al herkent??

[ Voor 12% gewijzigd door fespen op 31-07-2010 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
fespen schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 20:37:
ik had het met Tmobile inderdaad ook. het gaat er vooral om dat ik bereikbaar blijf op mijn nummer en dat deze niet van 5 tot 25 augustus onbereikbaar is. maar of Ben dat nummer dan al herkent??
Ligt er aan wanneer je nummer wordt geporteerd, heb je hier een brief van gehad van Ben? Anders kan je nog bellen met je oude abonnement tot de nummerportering, ik neem aan dat deze namelijk tot die datum nog loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-10 19:17

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Als het om bereikbaar zijn gaat, kun je dat toch gewoon morgen proberen.
Wat ze vaak bij een abbo deden, om bellend de winkel te kunnen verlaten, is dat je als een soort prepaid de winkel uit loopt. Totdat je abbo echt in gaat.

Maar ik zou zeggen, probeer het maandag.

Ik weet niet of je inderdaad je nummer meeneemt, dan wordt het misschien weer ander verhaal.

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
jpm.lensen schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 10:13:
Als het om bereikbaar zijn gaat, kun je dat toch gewoon morgen proberen.
Wat ze vaak bij een abbo deden, om bellend de winkel te kunnen verlaten, is dat je als een soort prepaid de winkel uit loopt. Totdat je abbo echt in gaat.

Maar ik zou zeggen, probeer het maandag.

Ik weet niet of je inderdaad je nummer meeneemt, dan wordt het misschien weer ander verhaal.
Waar je wel even op moet letten is dat als het werkt dat je dan zo ongeveer de absolute hoofdprijs betaalt die je maar kan betalen. Je valt buiten alle contracten etc tot je contract ingaat, dus als je data oid gaat gebruiken dan kan je een leuke extra rekening verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fespen
  • Niet online
ik ben erachter dat ik iets niet slims heb gedaan. Tmobile heb ik zelf opgezegd en Ben gaat pas vanaf 3 augustus mijn nummerbehoud aanvragen terwijl het abonnement 5 augustus stopt.
nu lees ik wel dat OPTA verplicht dat het nummer een maand wordt vastgehouden maar dat dit in de praktijk anders gaat :(
dus dat ik misschien mijn nummer kwijt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt morgen gewoon met de klantenservice van T-Mobile bellen en vragen of ze de einddatum voor je aanpassen naar een latere datum.
citruspers schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 20:35:
Bij T-mobile kan het, maar het kost je wel echt veel geld. Ik neem aan dat dit bij Ben hetzelfde is.
Dat het veel geld kost bij T-Mobile is niet waar. Je abonnement, en dus de bijbehorende tarieven, gaat direct in of pas op een latere datum als je daar voor gekozen hebt (tot die tijd heb je namelijk geen actieve simkaart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We verwachten op GoT eigen inzet voordat je hier post. Het antwoord op dit soort vragen kun je prima vinden door even de zoekfunctie te gebruiken, op de website van de provider te kijken of de helpdesk te bellen. Omdat dit topic niet voldoet aan Het algemeen beleid gaat het op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.