Hallo ik heb een Fujitsu Siemens Amilo Pa 3515 Notbook. ik ben een wow speler. ik speel vrij goed maar ik heb probleemen met mijn fps kan iemand mij mischien vertellen hoe ik de game performance Fujitsu Siemens Amilo Pa 3515 kan ubgrade voor ongeveer 100 euro...???
Gok dat je eerst even moet vertellen wat voor cpu, geheugen en videokaart er in de PA3515 zitten, welke Windows je draait, en welke spellen je speelt?
http://www.notebookcheck....Amilo-Pa3515.12702.0.html
Als die gegevens kloppen kun je er weinig aan veranderen, je videokaart is simpelweg niet goed genoeg..
Als het goed is zit er 2GB aan geheugen in.. je kunt simpelweg niets meer veranderen aan de laptop, behalve meer geheugen kopen, maar of dat echt helpt.
http://www.notebookcheck....Amilo-Pa3515.12702.0.html
Als die gegevens kloppen kun je er weinig aan veranderen, je videokaart is simpelweg niet goed genoeg..
Als het goed is zit er 2GB aan geheugen in.. je kunt simpelweg niets meer veranderen aan de laptop, behalve meer geheugen kopen, maar of dat echt helpt.
[ Voor 57% gewijzigd door rscheper op 31-07-2010 20:17 ]
Ik heb 2GB intern geheugen en ik speel world of warcraft.
voor de rest is die standaard zoals op die link die jij stuurde staat
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2010 20:17 ]
Verwijderd
In een laptop kan je over het algemeen niet zo veel modificeren om je performance te "boosten". Het beste wat je kan doen is gewoon een beetje tweaken met de grafische inspellen van het spel, je zou opzich met alles op low een prima framerate kunnen halen met een HD3200M, sinds WoW niet echt een veeleisend spel is.Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 20:17:
Ik heb 2GB intern geheugen en ik speel world of warcraft.
Mocht je het echt met alles op max willen spelen moet je gewoon een simpel laptopje kopen, maar sinds dat niet in jouw budget ligt zou ik voor de eerste optie gaan
Ik speel al helemaal op low en soms heb ik egt maar 3 fps ik gebruik btw windows 7 32 bitVerwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 20:23:
[...]
In een laptop kan je over het algemeen niet zo veel modificeren om je performance te "boosten". Het beste wat je kan doen is gewoon een beetje tweaken met de grafische inspellen van het spel, je zou opzich met alles op low een prima framerate kunnen halen met een HD3200M, sinds WoW niet echt een veeleisend spel is.
Mocht je het echt met alles op max willen spelen moet je gewoon een simpel laptopje kopen, maar sinds dat niet in jouw budget ligt zou ik voor de eerste optie gaan.
Pagina: 1