Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tip - Lange Schroeven t.b.v. koeler voor harddisk

Pagina: 1
Acties:

• necessaryevil
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-11 16:20
Eindelijk gevonden. Vaak passen schroeven waarmee oudere typen pc-fans vastzitten aan de behuizing! Omdat deze fannetjes dik zijn, zullen deze ook lang genoeg zijn voor de hdd!

Er zijn ook andere mogelijkheden, bijv schroeven uit. een cpu-koeler.

Pas op dat ze niet te lang zijn!

Kon het niet laten deze tip te plaatsen!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Hebben die niet een andere schroefdraad waardoor je de schroefdraad in je HDD naar de mallemoeren helpt? 8)7

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:10

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

ThinkPadd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 15:05:
Hebben die niet een andere schroefdraad waardoor je de schroefdraad in je HDD naar de mallemoeren helpt? 8)7
Volgens mij hebben sommige zelfs een punt :X Dus dan schroef je hem echt gigantisch kapot...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-11 21:01

BHQ

Ehm, wat? 8)7

Sowieso, zouden die schroefjes überhaupt niet bij zo'n koeler zitten?

Verwijderd

Overigens is andere schroefjes gebruiken dan de bijgeleverde bij veel hdd fabrikanten reden voor "einde garantie".

• necessaryevil
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-11 16:20
Oke, bedankt voor jullie nuttige tips!

Ik heb de fan-schroeven op een oude optische speler geprobeerd, ging moeiteloos, ben er pas achtergekomen dat hdd's en die spelers ook nog eens niet dezelfde schroeven gebruiken.

Zou je het bij het vastschroeven merken als je de verkeerde schroeven gebruikt?
Weet iemand waar je wel de goede kunt vinden - behalve bij een nieuwe koeler? Ik heb mijn koeler zonder schroeven gekregen (niet nieuw).

[ Voor 86% gewijzigd door necessaryevil op 25-08-2010 22:19 ]

Pagina: 1