Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey guys,

ik heb een NMT in mijn woonkamer die ik gebruik i.c.m. mijn LCD-tv. Boven op mijn slaapkamer heb ik nog een tv. Ik zou het mooi vinden als ik de content van mijn NMT ook hierop kon afspelen, maar ik weet niet zo goed welke mogelijkheden hiervoor zijn. Het liefst zou ik natuurlijk de NMT ook vanaf mijn tweede TV kunnen bedienen, maar als het veel goedkoper is vind ik het ook niet zo'n probleem als alleen het beeld doorgestuurd wordt.

Kunnen jullie mij een richting op helpen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 10:59
Wat je zou kunnen doen is een goedkope NMT (Xtreamer, WD TV Live, etc etc) aanschaffen en de schijf van je NMT in de woonkamer hieraan koppelen via een netwerkshare (Zowel de PCH reeks als de Xtreamer ondersteunen dit, andere NMT waarschijnlijk ook)

Je NMT van de woonkamer aansluiten op een TV die een verdieping hoger staat kan ik niet aanraden. Hoewel je geen modelnamen noemt zit je sowieso altijd met bekabeling (hoe korter, hoe minder problemen je tegenkomt) en besturing

Verwijderd

Topicstarter
Zo'n tweede NMT vind ik nog wel een goede optie! Nog niet aan gedacht. Ff gekeken en volgens mij moet ik er dan voor zo'n 130,- wel zijn.

Iemand nog andere, betere, goedkopere ideeën??

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:19
Lange HDMI-kabel? HDMI-over-UTP kastje? Volgens mij heb je die laatste van Marmitek zelfs met een infraroodsignaal retour.

Vraag me alleen af of een tweede NMT niet makkelijker en goedkoper is. Zo duur zijn die dingetjes niet meer tegenwoordig.

[ Voor 87% gewijzigd door Xander op 12-08-2010 22:34 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+