Toon posts:

'EU gaat investeren in Reggefiber'

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Redactie :)

Leuk feestje gehad gisteren? Aan dit artikel te zien wel :+

nieuws: 'EU gaat investeren in Reggefiber'
1
De joint-venture van onder meer KPN krijgt daardoor ook leningen van andere bank, stelt het Financieele Dagblad.
Ik denk eerder een een andere bank? Of andere banken of iets dergelijk? Leningen krijgen van andere bank kan niet echt volgens mij :P Tenzij ik heel slecht op de hoogte ben en er een bank is die andere heet ;)
2
De Europese Investeringsbank is een zelfstandig orgaan van de Europese Unie, die als doel heeft projecten te financieren die de Unie en lidstaten ten goede komen
Is het niet het orgaan dat als doel heeft i.p.v. die als doel heeft?
3
de werkgroep Taskforce Next Generation raadde al aan dat gemeenten zouden investeren in de aanleg van glasvezelverbindingen.
Moet hier niet iets van "zouden moeten investeren" of "zouden kunnen investeren" o.i.d. staan?

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Leuk feestje gehad gisteren? Aan dit artikel te zien wel :+
Eigenlijk niet nee. Wel de hele nacht in bed gelegen. Wat ik daar gedaan heb, ga ik jou niet aan je neus hangen :+ En uiteraard mag je aan een artikel nooit zien of de redacteur in kwestie wel of niet goed is uitgerust :)

Voor het overige: je hebt op alle punten gelijk. Je ziet gelijk dat we niet voor niets een eindredactie hebben (die op zaterdag vrij is :))

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-02 09:15
Mocht de redactie een bron hebben welke 33 steden dat zijn, dan zie ik dat lijstje met steden heel graag :D

Edit; lijsjte gevonden.

[ Voor 11% gewijzigd door Freeaqingme op 02-08-2010 14:41 ]

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• Tinker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-05-2025
Er betreft een grove fout in de berichtgeving, Reggefiber is geen dochteronderneming van KPN.
Ik citeer een interne memo die rondging voor de officiële aankondiging:
'• Op 20 mei 2008 is Reggefiber een joint-venture aangegaan met KPN, waarbij KPN 41%
van de aandelen heeft overgenomen. Deze samenwerking heeft eind 2008 de
goedkeuring gekregen van de OPTA en de NMa.
• Ondanks deze joint venture blijft het Glashart netwerk open voor andere
dienstenaanbieders.'

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Tinker schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:22:
Er betreft een grove fout in de berichtgeving, Reggefiber is geen dochteronderneming van KPN.
Ik citeer een interne memo die rondging voor de officiële aankondiging:
'• Op 20 mei 2008 is Reggefiber een joint-venture aangegaan met KPN, waarbij KPN 41%
van de aandelen heeft overgenomen. Deze samenwerking heeft eind 2008 de
goedkeuring gekregen van de OPTA en de NMa.
• Ondanks deze joint venture blijft het Glashart netwerk open voor andere
dienstenaanbieders.'
Grove fout is wellicht wat overdreven, maar het klopt inderdaad niet. Aangepast dus.