Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinzo1984
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-08 09:33
Niet om een flametopic te starten maar probeer een beetje duidelijkheid te scheppen.

Ik heb samen met mijn vriendin ons +/- 6 weken geleden me op de reserveringslijst laten zetten bij de phonehouse (waren 2e en 3e geloof ik).

Eigenlijk daarna geen aandacht meer aan besteed met het idee dat het gisteren wel goed zou zitten omdat we zo hoog op de lijst stonden.
Maar gisteren even langs geweest en de melding gehad dat ze helemaal geen toestellen hebben / krijgen en dat ik gewoon 8 weken moet wachten?(ze hebben een telefoontje van het hoofdkantoor gehad die dag)

Dit was bij the phonehouse in hillegom, kan iemand mij vertellen of andere phonehouse winkels wel iphones gehad hebben?

ik zit nu namelijk te twijfelen of ik nog even moet wachten op een eventuele 2e levering of dat ik hem online moet bestellen en maar 2 maanden moet wachten? (wat uiteraard een beetje vervelend is omdat wij er als een van de eerste bij waren en nu achteraan kunnen sluiten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, collega gister ochtend besteld bij de Phonehouse wordt maandag geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 14:24
Inderdaad vreemd. Hier nog iemand: Gisteren besteld en wordt ook maandag geleverd (brabant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinzo1984
Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 13:55:
Vreemd, collega gister ochtend besteld bij de Phonehouse wordt maandag geleverd.
dat had ik via google ook al een aantal keer gelezen, vandaar dat ik het een beetje een raar antwoord van de phonehouse vind? ben erg benieuwd of je collega hem krijgt maandag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart Meerdink
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-03 09:08
Gewoon via internet bij www.phonehouse.nl een 32GB iPhone 4 besteld als nieuwe klant. Kreeg namelijk 30 juli vlak na middernacht een mailtje dat ik kon bestellen. Heb dat toen gedaan en ze belden me dezelfde dag, hij wordt maandag bezorgd.

Lijkt me niks mis mee (als het volgens plan verloopt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompiedom
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-06 20:13

Pompiedom

Don't panic

Als ik het goed begrijp heeft TS dus in de winkel zelf gereserveerd toen de officiële reservering nog niet aan de gang was. Ik zelf heb ook vanaf begin juni geprobeerd in de winkel op een reserveringslijst te komen maar in de winkel vertelden ze me constant dat er nog geen officiële datum bekend was en ze dus nog geen reserveringen zouden gaan doen.

Hieruit kan je dus opmaken dat ze bij jou een onofficiele lijst bij hebben gehouden voor als er iPhones in de winkel zouden verschijnen wat erg lang kan duren omdat alles eerst naar de officiële reserveringslijst gaat.

We create our own reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinzo1984
Pompiedom schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 14:37:
Als ik het goed begrijp heeft TS dus in de winkel zelf gereserveerd toen de officiële reservering nog niet aan de gang was. Ik zelf heb ook vanaf begin juni geprobeerd in de winkel op een reserveringslijst te komen maar in de winkel vertelden ze me constant dat er nog geen officiële datum bekend was en ze dus nog geen reserveringen zouden gaan doen.

Hieruit kan je dus opmaken dat ze bij jou een onofficiele lijst bij hebben gehouden voor als er iPhones in de winkel zouden verschijnen wat erg lang kan duren omdat alles eerst naar de officiële reserveringslijst gaat.
Ik vermoed inderdaad dat dit het verhaal is geweest ik ben vandaag weer naar de winkel geweest en nu adviseerde ze mij om maar gewoon via de webshop te bestellen. dus ik heb dat nu maar gedaan en hoop dat er nog iets van voorraad over is :-)..

Ik denk dat de winkel dacht dat het net als bij de vorige release ging en dat ze gewoon voorraad zouden krijgen waarna ze deze konden verstrekken via de zelf aangelegde lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjzijderveld
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-08 10:55
Was er ook niet ergens een Phonehouse die beweerde witte iPhones te hebben?

En gewoon om vervelend te zijn: Ik heb hem al, en hij is heerlijk :)

Canon EOS60D | Canon 100mm f/2.8 USM | Canon 100-400mm f/4.5-5-6L | Canon 10-22mm f/3.5-4.5 USM | Canon 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 13:41
Heb de 20e eentje besteld op hun site. Twee dagen terug kreeg ik een mail van AMP (noreply@cargooffice.nl dacht ik) waar een telefoonnummer in staat. Even bellen, afspraak maken en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinzo1984
wjzijderveld schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 20:27:
Was er ook niet ergens een Phonehouse die beweerde witte iPhones te hebben?

En gewoon om vervelend te zijn: Ik heb hem al, en hij is heerlijk :)
Ik erger me totaaaaal niet aan mensen die zeggen dat ze er al een hebben hoor ;) :p !!

laten we het maar houden op een wijze les, het blijft toch een beetje een gok met de iphone, reserveren vergroot de kans op snellere levering maar garandeerd niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 10:52

KoudeAardbei

Moderator

Werk zelf in een vestiging van TPH en om nou te zeggen dat het niks is..
T-mobiles 'Tas' (t-mobile aansluit systeem) lag er constant uit en we konden gewoon niks beginnen.
Ook via speciaal nummer was een drama, maar neem aan dat medewerkers gewoon gedaan hebben wat ze konden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stond op plaats 1 bij de Phonehouse Den Haag en ook daar is helemaal niks binnengekomen. Bij een andere vestiging was er één binnengekomen...

Wat ik wel raar vind is dat mensen die vrijdag bestelden, vandaag hun iPhone krijgen... Er staat namelijk dat als je bij Phonehouse besteld de bestelling gewoon bij t-mobile bij de reserveringen komt te staan en dat t-mobile uitleverd :?

quote:

"De iPhone 4 is te bestellen in een 16GB en een 32 GB versie. Omdat we verwachten dat de eerste levering zeer snel is uitverkocht werken we samen met T-Mobile met een zogenaamde bestellijst. Op het moment dat wij jouw bestelling hebben ontvangen kom je dus bij T-Mobile op deze bestellijst."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinzo1984
Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:19:
Stond op plaats 1 bij de Phonehouse Den Haag en ook daar is helemaal niks binnengekomen. Bij een andere vestiging was er één binnengekomen...

Wat ik wel raar vind is dat mensen die vrijdag bestelden, vandaag hun iPhone krijgen... Er staat namelijk dat als je bij Phonehouse besteld de bestelling gewoon bij t-mobile bij de reserveringen komt te staan en dat t-mobile uitleverd :?
Ja dat is mijn ook nog niet geheel duidelijk want de winkel vertelde dat de kans er was dat er nog voorraad op het hoofdkantoor was en dat ik daarom via de webshop moest bestellen?

maar goed vooralsnog is er geen milimeter verandering in mijn bestellingsstatus gekomen dus ik wacht met spanning af :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:53

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Zelfde hier maar dan Belcompany. Er werd mij verteld dat ik vrijdag 1 op kon halen omdat ik bovenaan de lijst stond. Ik ben toen speciaal teruggekomen van vakantie en toen was hij er niet. Ze waren wel geweest maar hebben 1 aan een klant verkocht die er al vroeg was en de ander aan een medewerker.

Ik was woest en snap niet hoe ze dat hebben kunnen doen. Zeg dan die donderdag dat er niet 1 voor mij klaarlag! Ze lulde toen wat slap er in om en toen heb ik het hoofdkantoor maar gebeld en die waren ook not amused met de praktijken in die vestiging.
Pagina: 1