Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vossie1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-07-2024
Mijn vriendin en ik hebben sinds deze week allebei een Samsung Galaxy S. Bij het gebruiken van Google Talk valt het volgende op. Als ik een bericht verstuur komt dat bij haar gewoon binnen, maar is het verzonden tijdstip een uur eerder dan bij mij. Andersom precies hetzelfde. Dus als ik iets om 8.00 uur stuur staat er bij haar ontvangen om 7.00... Zo krijg je dus geen chronologische conversatie.
Ik heb alle instellingen van de Google accounts nagelopen, gewoon tijdzone Amsterdam natuurlijk. En ook de datum en tijd instellingen op de telefoon zelf zijn identiek en GMT +1
Iemand enig idee? Dit is echt heel irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0ndersp00n
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:22
Op beide telefoons moet de tijd gelijk lopen. Om de een of andere reden sorteert Google Talk de berichten volgens de tijd die op jouw telefoon staan aangegeven...

Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen, maar de tijd van beide telefoons moet gewoon synchroon lopen, omdat er geen gebruik wordt gemaakt van de tijden op de server, maar juist van de tijd op de telefoon.

I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vossie1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-07-2024
Tijden op de telefoons zijn gelijk, er is zelfs een derde partij waar dit met Talk het geval is en de tijd op de telefoon gewoon klopt.

EDIT: opgelost!

[ Voor 6% gewijzigd door Vossie1 op 31-07-2010 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:32
Wel zo sociaal om misschien even de oplossing met iedereen te delen dan....? 8)7

DJI Mini 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Morgion schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 15:24:
[...]

Wel zo sociaal om misschien even de oplossing met iedereen te delen dan....? 8)7
Die 'oplossing' is waarschijnlijk zo genant dat hij em niet durft te delen. ;)

• ProfessorMars
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03-2024
Zou wel eens kunnen liggen aan het feit dat we in GMT+2 zitten vanwege de zomertijd ?
Pagina: 1