Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-10 14:08

Solid Seal

3D Printer N00b

Topicstarter
Ja .. veel voorkomend verhaal maar kan niet echt iets vinden en 9 van de 10 vragen op het internet lijken wel afgesloten te worden zonder echt een oplossing te bieden (maar dat zal en kan natuurlijk ook aan mij liggen :P )

Het probleem.

Reeds een film van inet geplukt en natturlijk getest op de pc .. beeld en geluid is goed.

Brand de film op de dvd met vriendje nero en wederom getest op de pc .. werkt perfect.
Breng ik de dvd naar een dvd spelert in de huiskamer en dan speelt ie dus alleen het beeld af.

Ik zie veel gedoe met codecs maar ik zie het verband dan niet met een stand-alone dvd speler.

Het doet zich overigens niet voor op alle dvd;s ..
Kan het met DTS ofzo te maken hebben ?
Of kan het ook met de brandsnelheid te maken hebben (16x speed)

greetz
Solid

[ Voor 4% gewijzigd door Solid Seal op 31-07-2010 11:58 ]

• Ikkuh84
  • Laatst online: 20:24
Misschien zit er inderdaad alleen een DTS geluidsspoor op, die jouw dvd speler (of receiver) niet aan kan. En anders misschien de dvd in de winkel kopen, dan heb je nog garantie als ie nog niet werkt.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Solid Seal
  • Laatst online: 10-10 14:08

Solid Seal

3D Printer N00b

Topicstarter
Timocos schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 12:04:
Misschien zit er inderdaad alleen een DTS geluidsspoor op, die jouw dvd speler (of receiver) niet aan kan. En anders misschien de dvd in de winkel kopen, dan heb je nog garantie als ie nog niet werkt.
Mijn audio systeem in de HK kan wel DTS aan dus daar zou het niet aan moeten liggen.

En ja kopen . heb je helemaal gelijk in maar deze serie is niet van mij . en Shaka Zulu ligt niet voor het oprapen denk ik :D
Maar ik zoek wel ff verder.

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

klik
Dat je daarvoor gaat zitten klooien...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm