oudere imacs kopen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 454 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan je nog ergens de oudere imacs kopen ? geen 2e hands maar gewoon nieuw.
Ik ben ook op zoek naar de 24 inch.
en de 27 inch van 1400 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 13:35
Misschien dat een kleinere keten nog een oud model op voorraad heeft. Soms heeft Mediamarkt ook uitverkoop van de oude modellen. Anders beland je toch in het tweedehands circuit ben ik bang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmm oke.

Dan wordt het denk ik gewoon binnekort een macbook.
Kan je ook nieuwsgroepen gebruiken op de mac ?
dus gewoon downloaden quickpar winrar en nieuwsleecher gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-09 12:41
Ja, dat kan gewoon. Gebruik zelf ook nieuwsgroepen op m'n Mac, weliswaar niet met Newsleecher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 13:42
Ik weet dat er een paar retailers zijn waar nog gewoon de C2D 27" word verkocht :) Of laten we het zo zeggen; die is nog wel op voorraad :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sanderps3 kan jij mijn mischien een link geven dan ?
ik ga volgend maand een nieuwe computer halen maari k twijfel tussen de ipad/macbok/imac of een windows pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zoals je wellicht weet verwachten we hier op GoT enige mate van eigen inzet. Dat betekent dat je eerst zelf een antwoord op je vraag probeert te vinden, voordat je een topic opent. Als je dan een topic opent vermeld je duidelijk wat het probleem is, waar je naar gezocht hebt, wat je gevonden hebt en waarom het niet voldeed. GoT is nl. geen helpdesk waar je je vraag kunt neergooien om vervolgens met je handen over elkaar te gaan zitten wachten op het antwoord.

Waar je nieuw oude iMacs, kun je uitvinden door een Apple reseller in de buurt om te bellen of te e-mailen. Dit is de snelste en makkelijkste manier om een antwoord op je vraag te vinden. Over het gebruik van nieuwsgroepen op de Mac zijn ook zat topics en websites te vinden. Aangezien deze informatie eenvoudig zelf is te vinden, gaat dit topic op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.