Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366103

Topicstarter
Hallo,

Ik heb gisteren Anno 1404 gekocht, doet het helemaal prima, behalve het land.
Dat is namelijk zwart. 8)7
Ziet er uit alsof het bestand dat het land moet laten zien helemaal niet gebruikt wordt ofzo..
Op sommige plekken doet ie het wel.

Ik heb n nieuwe MSI:
Intelcore i3
ATI 5470 1gb
4gb mem

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Zojuist in een ander topic ook al een soort gelijke situatie dus ook hier zal ik je als nieuwe user een kans geven dit topic te verbetere. Op tweakers verwachten we van de users namelijk dat ze inzet tonen zeker bij vragen en problemen is dat het geval. We zijn heel erg behulpzaam maar daarvoor moet je dus wel moeite doen, we zijn geen helpdesk namelijk. Er zijn een aantal zaken die je even door kunt lezen wat je in de goede richting zet, Het algemeen beleid en in het bijzonder Het algemeen beleid #quickstart. Verder is de Forum FAQ ook wel handig om even door te nemen. Graag dus doorlezen en je topic uitbreiden zodat mensen je ook daadwerkelijk kunnen helpen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-07 10:19

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

dat had ik ook.
bij mij hielp het om eerst alles op laag te zetten op de grafische tab en dan weer stapsgewijs te verhogen, op het laagste had ik weer goed beeld dus buitenom de hud zag ik ook het speelveld.

succes

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 22:28

Mentalist

[avdD]

Bitfighter schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 01:49:
dat had ik ook.
bij mij hielp het om eerst alles op laag te zetten op de grafische tab en dan weer stapsgewijs te verhogen, op het laagste had ik weer goed beeld dus buitenom de hud zag ik ook het speelveld.

succes
Over het algemeen komt zoiets door een bug in de drivers voor je grafische kaart, of eventueel een bug in het spel. Dus de laatste patch voor het spel installeren en de laatste (of juist iets oudere, soms) drivers voor je videokaart installeren kan helpen.

Of de topicstarter daar een jaar minus 12 dagen later nog wat aan heeft is natuurlijk de vraag. :)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:54
In dit geval is het een bug in het spel, je zult het spel op DirectX 9 in moeten stellen, het zwarte land is een DX10 bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Allemaal bedankt voor de hulp, maar wel een beetje laat :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.