Naja ik ben eigenlijk van plan om 2 GTX 260's in sli te laten draaien,
echter zit ik nog met 2 vragen waar ik niet helemaal zeker van ben
Huidige specs
CPU: Core2duo E6750 @ 2,66Ghz
Mobo: Asus striker II formula
GPU: EVGA GTX260 Superclock
HDD: Samsung 1tb 7200 rpm
Verder heb ik 4x 120mm fans aangesloten zitten en 1 IDE dvd burner.
hier mijn vragen.
1.
Ik heb een 2de GTX260 aangeschaft namelijk de Palit GTX260 216SP 55nm, het is een Core216 variant en mijn huidige heeft er 192. Ik heb zo hier en daar op internet gezocht of die 2 in SLI konden, dat kon. maar heeft iemand hier evaring mee? en/of zijn er misschien dingen die ik moet weten voordat ik er aan begin om ze in SLI te zetten? Het zijn de zelfde kaarten, maar met de core verschil heb ik hier enige vraagtekens bij.
deze vraag hoort niet echt in dit deel van het forum thuis, toch zet ik hem er even bij, ik wist niet zozeer waar ik hem wel moest plaatsen
2. Mijn huidige voeding is de Coolermaster M620, is dit voldoende om die 2 kaarten is SLI te hangen samen met de huidige hardware van mijn pc?
Naja hopelijk kan iemand mij wat wijzer maken over deze 2 gevallen
mvg
Joost Jansen
echter zit ik nog met 2 vragen waar ik niet helemaal zeker van ben
Huidige specs
CPU: Core2duo E6750 @ 2,66Ghz
Mobo: Asus striker II formula
GPU: EVGA GTX260 Superclock
HDD: Samsung 1tb 7200 rpm
Verder heb ik 4x 120mm fans aangesloten zitten en 1 IDE dvd burner.
hier mijn vragen.
1.
Ik heb een 2de GTX260 aangeschaft namelijk de Palit GTX260 216SP 55nm, het is een Core216 variant en mijn huidige heeft er 192. Ik heb zo hier en daar op internet gezocht of die 2 in SLI konden, dat kon. maar heeft iemand hier evaring mee? en/of zijn er misschien dingen die ik moet weten voordat ik er aan begin om ze in SLI te zetten? Het zijn de zelfde kaarten, maar met de core verschil heb ik hier enige vraagtekens bij.
deze vraag hoort niet echt in dit deel van het forum thuis, toch zet ik hem er even bij, ik wist niet zozeer waar ik hem wel moest plaatsen
2. Mijn huidige voeding is de Coolermaster M620, is dit voldoende om die 2 kaarten is SLI te hangen samen met de huidige hardware van mijn pc?
Naja hopelijk kan iemand mij wat wijzer maken over deze 2 gevallen
mvg
Joost Jansen
[ Voor 9% gewijzigd door coolzerox op 31-07-2010 00:49 ]