Waar is de betrouwbaarheidsindex?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 16:04
Ik ben opzoek naar de betrouwbaarheidsindex bij de producten in de Pricewatch.

Ik weet dat als je in het verleden een product uit je inventaris verwijderde je kon aangeven op welke datum deze kapot is gegaan, en op de Specs/Reviews pagina hieruit een betrouwbaarheids index werd berekend.

Vanavond is na slechts 2 jaar een voeding overleden en zou dit graag kenbaar maken bij het product, maar een volledige Review lijkt me hiervoor wat teveel. Ik kan echter nergens meer vinden waar ik de levensduur kan invullen.

In deze functionaliteit inmiddels verloren gegaan?

• frickY
/kickje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 22:25

PcDealer

HP ftw \o/

Heb je al een waardering voor het apparaat gegeven? Dan kun je die editten en onderaan staat de betrouwbaarheidsindex.

Zie die van mij: productreview: Sandisk Sansa Clip 2GB Zwart review door PcDealer
Ervaring met één exemplaar, sinds mei 2008

[ Voor 48% gewijzigd door PcDealer op 13-08-2010 15:26 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Jaaaa, daar is hij
Ik had nog geen review ingevuld, want het stond me bij dit de voorgaande keren ook nooit te hebben gedaan. Maar waarschijnlijk heb ik mij vergist.

Na het invullen van de eenvoudige review en deze vervolgens te bewerken zijn de velden voor de betrouwbaarheid inderdaad onderaan terug te vinden. De ingevulde waarde is bij het artikel nergens terug te vinden, maar dat komt mogelijk omdat nog te weinig mensen deze voor dit product hebben ingevuld.

Ik ben in ieder geval gerustgesteld, de functionaliteit is niet verdwenen. Dank je wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 22:25

PcDealer

HP ftw \o/

frickY schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 00:38:

Na het invullen van de eenvoudige review en deze vervolgens te bewerken zijn de velden voor de betrouwbaarheid inderdaad onderaan terug te vinden. De ingevulde waarde is bij het artikel nergens terug te vinden, maar dat komt mogelijk omdat nog te weinig mensen deze voor dit product hebben ingevuld.
Ja, ik dacht dat er inderdaad een minumum aantal nodig is (5?).

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ah, ik heb nu ook een andere plaats gevonden waar een directe link staat naar de 'betrouwbaarheidsenquete', namelijk op het tabblad 'Productreviews' wanneer er nog geen reviews zijn, zoals op pricewatch: Western Digital Caviar Blue WD800BB

De directe link is http://tweakers.net/produ...ouwbaarheidsenquete/34477 waarvan het laatste cijfer het product-id is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-06 10:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

frickY schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 23:33:

In deze functionaliteit inmiddels verloren gegaan?
Op dit moment wordt er niets gedaan met de weergave van de data. Er wordt onvoldoende data ingevoerd om betrouwbare statistieken te kunnen genereren.
Pagina: 1