mij PII 333Mhz draait nu al 60 min stabiel op 415Mhz (multiplier=5 FSB=83) en ik vraag me af of ik er een extra koeler bij zou moeten zetten. Hij is nog niet zo erg warm zo te voelen.
Tja... als ie niet te warm wordt (70 is echt de absolute limit!!! en eigenlijk proberen onder de 60 te krijgen) dan kan het geen kwaad.
Overigens is 60 minuten stabiel helemaal NIETS.
Draai een
en ga effe 2 uurtjes een zware game (UT, Q3 of iets degelijks) draaien. Als ie dan nog loopt, dan heeft ie de eerste test doorstaan.
Daarna is het gewoon een maand mee draaien.
Overigens is 60 minuten stabiel helemaal NIETS.
Draai een
Daarna is het gewoon een maand mee draaien.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Verwijderd
Mijn P2-350 draait zonder extra koeling op 467 en word nog niet eens echt warm.
En voor Intel's ligt de kritieke temp. zo ergens tegen de 90 graden aan.
En voor Intel's ligt de kritieke temp. zo ergens tegen de 90 graden aan.
Verwijderd
Maar je moet ook uitkijken voor je andere kaartjes. Mijn cpu word net een beetje warm, maar de heatsink op m'n viper550 word gloeiend heet.
Ik heb nu de fsb op 133 ipv 100, maar ik kan alleen de pci-multiplier instellen op m'n mobo en niet de agp, dus dat ding draait nu op een agp van 90 MHz. (hmm, ding draait trouwens ook nog eens 120/120 ipv. 90/110)
Ik heb nu de fsb op 133 ipv 100, maar ik kan alleen de pci-multiplier instellen op m'n mobo en niet de agp, dus dat ding draait nu op een agp van 90 MHz. (hmm, ding draait trouwens ook nog eens 120/120 ipv. 90/110)
De warmte van m'n videokaart valt wel mee, de koelribben op m'n moederbord worden wel gloeiend heet, maarja zolang m'n systeem maar blijft draaien vind ik het best. En als ie ploft dan kan ik m'n ouders eindelijk overtuigen een nieuwe computer te kopen