Toon posts:

iPod Touch + korting of iPod touch 4G?

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geache mensen,

Ik zit met een moeilijk keuze.

B2S, iPod Touch 64 gb voor 209 euro.

of

Wachten op de iPod Touch in September met de A4 processor.

Wat is de beste koop? :P Iedereen raad me aan om B2S te gebruiken, maar die nieuwe iPod Touch 4G met A4 en camera lijkt me wel wat opzich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wafje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-10 15:43
ik zou wachten tot september en hopen dat er ook een FM-radio in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Ik zou de 8GB voor 19 euro kopen en deze tot september gebruiken daarna verkopen voor 100e ofzo en dan de 4 versie kopen :)

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l1dert
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-08 12:19
wachten geeft wel de onzekerheid dat er geen enkele garantie is dat er ook echt een nieuwe komt en laat staan dat de prijs vergelijkbaar is. Ik heb zelf gekozen voor een 3 generatie iPod die werkt prima met iOS 4. Ik heb het nog niet kunnen vergelijken met iPhone 4, maar het werkt zeker soepeler dan een iPad met iOS 3.2 dat geen multitasking ondersteund. Voor de snelheid maakt het op dit moment niet uit, dat kan in de toekomst (bij iOS 6.0) natuurlijk wel anders worden. Je gaat sowieso meer kwijt als je wacht tot de nieuwe iPod touch.

Wat het beste is, is erg persoonlijk, officieel weten we nog niets over een nieuwe iPod touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-09 23:14

TTD

B2S is geldig tot 7 september geloof ik dus ik zou dan tot de 6e wachten en dan pas bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Niemand weet welke nieuwe features de volgende generatie iPod touch gaat krijgen. Het enige wat men kan doen is erover speculeren. Er kan dus niemand je vertellen wat 'de beste koop' is. Daarnaast is het altijd zo: als je het nodig hebt: koop het nu, als je het niet nodig hebt: wacht tot de eerst volgende update. De uiteindelijke keuze is moet je zelf maken. Dit topic gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.