Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[KPN] Surf en Mail Extra Snel - welke verbinding?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• fromthehill
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 21-09 20:46
een paar weken geleden heb ik een kpn abbonement 'Bel - SMS 100'+Surf en Mail Extra Snel via studentmobiel.nl afgesloten. Bij dit abbonement heb ik een nokia n900 gekocht.

als ik wil internetten via 3g dan moet ik een verbinding selecteren. naast een zooi wifi-verbindingen is er een packet verbinding die 'mail en java' heet. Omdat ik dit niet echt een logische naam voor die verbinding vond heb ik om te testen eerst 5MB gedownload om te kijken of dat in de bundel viel.

als ik op mijnkpn kijk kan ik vrijwel meteen zien hoeveel smsjes ik verstuurd heb, maar de teller van het dataverbruik (zowel binnen als buiten de bundel) blijft na 48 uur op 0.0 staan.

ergens op de kpn pagina heb ik kunnen vinden dat je naar 1300 moet smssen om de juiste instellingen te krijgen. als ik dit doe krijg ik drie verschillende instellingen:
-mobiel internet
-kpn mms
-mobiele startsite

welke moet ik hebben?
zodra ik de tweede opsla kan ik de eerste niet meer selecteren in mijn lijst met verbindingen

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True