Wie heeft er een lan-party gehad?

Pagina: 1
Acties:

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:31
Ik heb donderdag tot en met zaterdag een kleine lanparty gehad die ik zelf georganiseerd had.

we waren met 9 man. ander keren zijn we dan met een man of 14, maar velen hadden stage.

Ik hield het in een kantine waar we ongeveer 15 man in kwijt kunnen. het was heel gezellig. alleen geen internet, maar geeft niks.

Dit zijn de games die we het meest gespeeld hebben:

1. Codename eagle (al 4 lans achterelkaar een van de meest gespeelde spellen)
2. Counter-strike (met 9 man niet super veel aan, maar met bots kun je lekker auwehoeren)
3. Quake3 mod Bidforpower (dragonballZ, geweldig met een man of 6 deathmatchen)
4. Quake3 mod instagib (D'r was een gast die het toch goed kan!!! ik kan het wel goed, maar ik kon hem lang niet aan, hij was ook een die-hard kweker)
5. Rune (hakke en slaan! geweldig spel)
6. Blade of Darkness (jammer dat het alleen 1 vs 1 is, maar geweldig koppechoppe)

Ik heb alweer zin in de volgende

Edit : "tot en met zaterdag"

Verwijderd

wij gaan met onze clan binnenkort een lanparty houden en ik heb er fucking zin in
we zijn van plan te spelen:
-counterstrike
-UT deathmatch
-Tactical ops
- en mischien codename eagle

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Zijn wij ook van plan. Ff een huisje huren ergens, of een zaaltje lenen. En dan met z'n allen UT Lannen en zuipen etc. :D

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Lanparty? Dat heb ik afgelopen woensdag t/m vrijdag ook gedaan.

Sjek foto's op http://lan.mrdummy.com/

Het was gezellig met zo'n 18 personen.
We hebben dit gespeeld:

- Atomic Bomberman
- CounterStrike
- Rocket Arena 3
- Codename Eagle
- GTA 2

Dat is zo een beetje.
Counterstrike is meest gespeeld op de party. Op donderdagnacht hebben we Atomic Bomberman gespeeld onder wakkere mensen. Lachen is dat! Het is grappig en leuk game.
Codename Eagle is interessant, maar er zijn helaas weinig spelers voor, zodat we weinig plezier hebben. Het is soms wel lachen ja.
GTA 2 en RA3 is door paar mensen gespeeld.

Verder hebben we onder andere Ghost in the Shell gekeken op 2 meter doek. Verder ook Lethal Weapon 4, Unbreakable en wat -ik weet niet meer- films.

Kortom, een goed georganiseerde lanparty met weinig tot geen problemen. Iedereen heeft prima naar de zin! :)
Volgende keer zeker weer een party in Drachten!

• Bloodclot
tof die foto's
vooral die met die virus.

Mijn lanparty had ik gehouden in jubbega, vlakbij dr88 dus.

ik ben vergeten dit keer foto's te maken met mijn webcam.... wel jammer.

Verwijderd

jubbega??????
daar heb ik ook een lan gehad
in het schooltje aan de schoterlandse weg
misschien ken je die gast (of was je der zelf ook :o . We hebben de krant gehaald: zo van "wow een lanparty, in friesland??!!?! dat moet in de krant! :+"
sjeesj, ik d8 dat bij hem de enige computer van het hele dorp stond, viel mee dus :)

dat was ook wel geslaagd toen, veel q3 en q2 gespeeld phun!

• Bloodclot
hehe ik woon zelf ook aan der schoterlandse weg.

daar hadden jullie een lan van 30 man ofzo.... en ik had het ook gelezen in de krant. vet cool.

misschien moeten wij bij volgende lans uit gaan breiden en in die school gaan lannen. samen met andere gasten uit heerenveen.

en later met die gasten uit drachten.

3 jaar later hebben we gewoon een vette lan van 1000 man in de thialf!

nou ja...... ik vind 10 man ook gewoon supertof. je kent iedereen enzo. met 40 man ken je niet iedereen en dan ook niet zo fun als je iemand killed. een bekende kun je nog vet uitlachen (of uitgelachen worden)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Ik gaat altijd naar: http://lanarena.gameparty.net. Maar er zit een grote kans in dat ik deze keer niet kan :'(

Steam

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Op zondag 11 maart 2001 22:47 schreef Bloodclot het volgende:
tof die foto's
vooral die met die virus.
Ja het is van pechvogel Leon. De computer was compleet besmet en het duurt ruim 6 uur lang om alle, ja elke bestand op de hd, te ontsmetten van die virus. Tjonge!!!!
De rest heeft geen last van. Leon heeft ongelukkig programma gepakt waar virus op zit..... >:)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
6uur? had ie beter een format kunne geven!! binne die tijd heb ik een hele pc geconfigureert met games en al!

• Bloodclot
Op maandag 12 maart 2001 07:46 schreef Mister_X het volgende:
6uur? had ie beter een format kunne geven!! binne die tijd heb ik een hele pc geconfigureert met games en al!
je haalt me de woorden uit mijn mond!
6 uur! niets doen terwijl iedereen lekker zit te gamen.

gewoon wat je niet kwijt wil, dat alles op een cd-brander zetten(met virus en al).

formateren die hap. en als je thuis na de lanparty, dan zet je alles erop. en dan kun je die virus killer gebruiken....

Damn wat een wazig verhaal, en dat op een maandag s'morgens. ik ben net van bed af!

Verwijderd

Wij hebben een Clan Members only gehad...
Was erg kewl...Foto's komen nog...
Pagina: 1