Ik heb donderdag tot en met zaterdag een kleine lanparty gehad die ik zelf georganiseerd had.
we waren met 9 man. ander keren zijn we dan met een man of 14, maar velen hadden stage.
Ik hield het in een kantine waar we ongeveer 15 man in kwijt kunnen. het was heel gezellig. alleen geen internet, maar geeft niks.
Dit zijn de games die we het meest gespeeld hebben:
1. Codename eagle (al 4 lans achterelkaar een van de meest gespeelde spellen)
2. Counter-strike (met 9 man niet super veel aan, maar met bots kun je lekker auwehoeren)
3. Quake3 mod Bidforpower (dragonballZ, geweldig met een man of 6 deathmatchen)
4. Quake3 mod instagib (D'r was een gast die het toch goed kan!!! ik kan het wel goed, maar ik kon hem lang niet aan, hij was ook een die-hard kweker)
5. Rune (hakke en slaan! geweldig spel)
6. Blade of Darkness (jammer dat het alleen 1 vs 1 is, maar geweldig koppechoppe)
Ik heb alweer zin in de volgende
Edit : "tot en met zaterdag"
we waren met 9 man. ander keren zijn we dan met een man of 14, maar velen hadden stage.
Ik hield het in een kantine waar we ongeveer 15 man in kwijt kunnen. het was heel gezellig. alleen geen internet, maar geeft niks.
Dit zijn de games die we het meest gespeeld hebben:
1. Codename eagle (al 4 lans achterelkaar een van de meest gespeelde spellen)
2. Counter-strike (met 9 man niet super veel aan, maar met bots kun je lekker auwehoeren)
3. Quake3 mod Bidforpower (dragonballZ, geweldig met een man of 6 deathmatchen)
4. Quake3 mod instagib (D'r was een gast die het toch goed kan!!! ik kan het wel goed, maar ik kon hem lang niet aan, hij was ook een die-hard kweker)
5. Rune (hakke en slaan! geweldig spel)
6. Blade of Darkness (jammer dat het alleen 1 vs 1 is, maar geweldig koppechoppe)
Ik heb alweer zin in de volgende
Edit : "tot en met zaterdag"