Toon posts:

kleine pc bouwen.. vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik ben van plan om een klein pc'tje te bouwen. Het systeem zal voor de volgende doeleinden gebruikt worden:
- films (HD 720p) kijken
- internet + chat
- emuleren van consoles (t/m vorige generatie)
- spelen van recente games (op 720P, hoeft niet alles aan te kunnen e.d.)

De pc zal gebruikt worden in combinatie met een HD-ready tv (32inch).

Zelf kwam ik op de volgende pc:

#ProductPrijsSubtotaal
1Seagate Momentus 7200.4 ST9500420AS, 500GB SATA-300, 16MB, 7200rpm€ 59,06€ 59,06
1Samsung SH-S223B/BEBE€ 18,47€ 18,47
1Intel Core i3 530€ 98,99€ 98,99
1Kingston ValueRAM KVR1333D3N9/2G€ 42,58€ 42,58
1ECS H55H-I€ 84,41€ 84,41
1MSI R5570-MD1G€ 76,68€ 76,68
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 380,19

De behuizing + voeding zal deze worden (staat niet in pricewatch en kwam als enige door de keuring bij vriendin):http://azerty.nl/8-1831-2...-kece528i-250-zeer-k.html

Mijn vraag is: Hoe zit het met de koeling en trekt de voeding deze setup wel?

Verdere suggesties zijn natuurlijk welkom.
Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of deze hardware in de Evercase behuizing past?

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ten eerste: er moet een slimline DVD drive in, die Samsung is te groot.

Ten tweede: dat zal proppen worden, HD, DVD en videokaart in een mITX kastje. Ik ken die case niet, maar gezien de afmetingen...hoewel het misschien fysiek net past ben ik bang dat de airflow beroerd zal zijn daarbinnen en koeling dus tricky (=lawaaiig). Zeker weten dat je niet een wat ruimer (mATX desnoods) kastje kan nemen?

Ander idee: Dell Zino HD? Is wat duurder, maar wel een mooi uiterlijk en hij heeft al een Windows licensie (=iets van 80 euro).

[ Voor 31% gewijzigd door Dreamvoid op 01-08-2010 01:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie.
Ja die dvd speler was inderdaad dom, ik was al van plan om deze als laatste te kopen, aangezien het voor mij niet helemaal duidelijk was of deze slim-line moest zijn of niet.

Ik heb een andere behuizing gevonden, deze is wat groter en heeft een 200W voeding:
http://www.in-win.us/prod...php?cat_id=1&series_id=47
Zou de hardware hierin beter kunnen passen?

Verder heb ik nog wat rondgekeken naar mAtx behuizingen, maar ik vind deze eigenlijk te groot.

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Ja dat zal wel moeten passen en je kunt de pricewatch: Samsung SH-S223B/BEBE behouden als je wilt.

↓ volgende bericht hieronder ↓

• Staatslot
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-12 12:27
waarom niet een Asrock ion 330HT? Lager geprijsd en doet wat je wilt in een kleine behuizing.. perfect toch?

Verwijderd

Topicstarter
@mexel:
Oke dat klinkt goed! het enige wat ik dan moet doen is een winkel vinden die die behuizing verkoopt.

@mvergroesen:
Ik heb naar de Asrock ion gekeken toen ik besloot een nieuwe pc aan te willen schaffen, maar ik wil zelf een pc bouwen en wil ik het liever geen Atom pc (wil ook een spelletje kunnen spelen)

weet iemand toevallig een (web)shop die deze "In Win BP665" behuizing verkoopt?

:edit: Ik heb 1 webshop gevonden die de behuizing verkoopt, echter is dit een webshop in de VS.
http://www.ewiz.com/detai...W-Mini-ITX-Case-Black-OEM
Het liefst bestel ik wel via een NL webshop, dus als iemand toevallig weet waar deze behuizing nog meer te koop is, zou dat echt te gek zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2010 10:29 ]

Pagina: 1