Hmmm... eigenlijk is dit het eerste bericht dat ik lees als moderator en eigenlijk ben ik van mening dat je wat beter moet zoeken
.
Zoek maar eens goed. Is al vrij vaak langsgekomen (erg vaak
...
Maar vooruit, deze kan niet op slot want ik weet nog niet hoe dat moet
Ik ben eigenlijk wel in een goede bui dus ik zal het wel nog uitleggen (search werkt niet mee dus ik leg het gewoon uit
).
Pak een willekeurig fikprogramma en brand een iso
.
Ik gebruik zelf altijd FireBurner die werkt erg prettig
.
Als je geen brander hebt kan ik je IsoBuster gebruiken.
Zoek maar eens goed. Is al vrij vaak langsgekomen (erg vaak
Maar vooruit, deze kan niet op slot want ik weet nog niet hoe dat moet
Ik ben eigenlijk wel in een goede bui dus ik zal het wel nog uitleggen (search werkt niet mee dus ik leg het gewoon uit
Pak een willekeurig fikprogramma en brand een iso
Ik gebruik zelf altijd FireBurner die werkt erg prettig
Als je geen brander hebt kan ik je IsoBuster gebruiken.
edit:
Hmm als ik zo terugkijk is het verhaal iig WAZIG
.. Sorry 
Hmm als ik zo terugkijk is het verhaal iig WAZIG
Hahah, een Moderator die een illegaal mannetje helpt
Je hebt half gelijk.. maar zolang ik hier kom worden mensen al geholpen met het branden van een ISO (hij heeft gewoon een iso van zijn eigen spel-cd gemaakt ga ik van uitOp zondag 11 maart 2001 22:20 schreef Nibbles het volgende:
Hahah, een Moderator die een illegaal mannetje helpt
En anders heb ik meteen een hele slechte eerste indruk achter gelaten....
Verwijderd
misschien heeft zijn vader wel een legale, zelf gekochte cd als ISO gefikt en is die op vakantie, nu wil zoonlief dit ding proberen op het netwerkje, dus binnenshuis (voor eigen gebruik mag je toch fikken?)
Foei, IceStorm!
Ik zal nog es iemand voordragen zegGeachte GoT-crew,
ja alweer een mailtje van iemand die zonodig mod wil worden.
Maar deze is met een goeie reden.
Sinds mei 2000 kom ik op GoT en ik heb de nodige ups en
downs meegemaakt van ons aller precious forumpje. Het heeft
mij heel erg geholpen, niet alleen wat betreft het beantwoorden
van mijn computer-gerelateerde vragen, maar ook wat betreft
mijn social life, dat heeft er ineens een virtuele helft bij gekregen
Anyway, ik vind dit een mooie gelegenheid om iets terug te doen.
Ik kom eigenlijk het meest in SG, softwarefora, I & T, en vooral
ook Spielerij dus.
Een dikke 12 jaar geleden ben ik begonnen op een NES, en het
spelen van computerspelletjes is eigenlijk nooit meer uit mijn leven
verdwenen. Ik heb de nodige ervaring ermee dus, niet alleen van
mezelf maar ook van een schare vrienden (ja wij zijn van die nerds
die gewoon af en toe met elkaar over games kleppen).
Wat denk ik in Spielerij te gaan doen: ik hoop het daar netjes te
houden, zodat het voor iedereen een leuke vraagbaak blijft, zonder
dat het overspoeld raakt met schreeuwlelijke figuren. Niet dat dat
zo rap zal gaan in Spielerij, maar ik zie het elders zo vaak en
ik wil er aan meewerken om verneukers van ons forum te weren.
Verder de illegale meuk kicken, en zo nu en dan eens een leuke
discussie over een game-related onderwerp starten.
Waarom ben ik de man: zoals gezegd liggen games me na aan
het hart, net als GoT, en ben ik een internetjunkie. Dus ik denk
dat dat in de functie van Mod Spielerij heel goed te combineren
valt. Tsja en ik heb natuurlijk de nodige communicatieve vaardig-
heden enzo.
Tot slot: mochten jullie nou niet overtuigd zijn van mijn inzet,
vakundigheid en enthousiasme, dan draag ik IceStorm voor als mod
voor Spielerij (als die al gesolliciteerd heeft). Zo ben ik ook wel weer
In afwachting van jullie antwoord,
met vriendelijke groet,
Arnaud "Captain Pervert" Sprenger.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik ben vereerd met je voordrachtOp zondag 11 maart 2001 22:55 schreef Captain Pervert het volgende:
Foei, IceStorm!
[..]
Ik zal nog es iemand voordragen zeg
Ennuh, bij nader inzien is dit misschien niet de handigste eerste reactie als mod geweest maar ik denk nu nog als 'user'
En dan stel ik je bij deze aan als Hulp-Modje Spielerij (als ik dat zou kunnen
* IceStorm zegt nog even sorry voor al dit vage geblaat... 1 week zonder internet lijdt tot afkickverschijnselen die resulteren in vage replies
edit:
Zo.. en nu ga maar weer van internet.. Dus uhm ja, if I was wrong... sorry.
Zo.. en nu ga maar weer van internet.. Dus uhm ja, if I was wrong... sorry.
hoezo??? die gast vraagt nix illigaals wat zeuren jullie nou!
Het staat er idd niet letterlijk. Natuurlijk kun je overal smoesjes voor verzinnen, maar dan iedereen die een beetje nadenkt snapt het wel. Ik zit er niet mee dat mensen zich hiermee bezig houden, maar je helpt dit forum er wel mee naar de klote.
Is het nou niet een beetje overdreven om hier zo op in te gaan? Euuh, ja. Maar kom op zeg, ga nou niet het heilige boontje spelen....
Op zondag 11 maart 2001 21:59 schreef interjoy het volgende:
Ik heb Flight simelator 98 gewinrard maar nu staat er een ISO, maar hoe open je die ??
Hij heeft vast en zeker eerst de hele tijd gewacht totdat ie die ISO in een zooi .rar files heeft ingepakt, zodat ie ze daarna kan kopieren via floppies naar de andere pc, omdat die wel een brander heeft, maar geen andere CD-ROM spelen. En de brander zal ook wel niet meer kunnen lezen, alleen schrijven. Want anders had ie die ISO in 1x op z'n eigen pc kunnen zetten.Op zondag 11 maart 2001 22:23 schreef IceStorm het volgende:
[..](hij heeft gewoon een iso van zijn eigen spel-cd gemaakt ga ik van uit
Is het nou niet een beetje overdreven om hier zo op in te gaan? Euuh, ja. Maar kom op zeg, ga nou niet het heilige boontje spelen....
Sluiten maar die handel zou ik zo zeggen. Maar ik ben geen mod en dat is maar goed ook.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Nibbles wat je daarnet aant blaten was is nog niet eens zulke grote onzin;)
Want, dat hebbik ook in mn PC zonder internet zit mn brander:( omdat die het op me andere PC op 1 of andere vage ***manier niet doet:(
Want, dat hebbik ook in mn PC zonder internet zit mn brander:( omdat die het op me andere PC op 1 of andere vage ***manier niet doet:(
Who the hell werkt er nu nog met diskettes???? Leg gewoon ff een utp kabeltje uit en laat je netwerkkaart ook iets nuttigs doenOp maandag 12 maart 2001 13:17 schreef Nibbles het volgende:
Het staat er idd niet letterlijk. Natuurlijk kun je overal smoesjes voor verzinnen, maar dan iedereen die een beetje nadenkt snapt het wel. Ik zit er niet mee dat mensen zich hiermee bezig houden, maar je helpt dit forum er wel mee naar de klote.
[..]
[..]
Hij heeft vast en zeker eerst de hele tijd gewacht totdat ie die ISO in een zooi .rar files heeft ingepakt, zodat ie ze daarna kan kopieren via floppies naar de andere pc, omdat die wel een brander heeft, maar geen andere CD-ROM spelen. En de brander zal ook wel niet meer kunnen lezen, alleen schrijven. Want anders had ie die ISO in 1x op z'n eigen pc kunnen zetten.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Pagina: 1