edit: foutje zie hieronder
[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 368194 op 30-07-2010 18:44 ]
Anoniem: 144601
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 144601 op 30-07-2010 21:11 ]
[ Voor 66% gewijzigd door RoD op 31-07-2010 02:19 ]
Ik weet niet of de versies met LCD schermen al in omloop zijn, maar als je hem nu koopt is de kans natuurlijk wat groter dat er uit voorraad geleverd wordt (en dus de amoled schermen).[b]harrymans schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:44
1. klopt het dat de htc desire vanaf heden geen super amoled scherm meer heeft, maar een minder goed normaal lcd scherm. Zo ja is dit verschil groot? want ik wil liever niet de kans lopen een stuk minder scherm te krijgen.
Ja, maar om nu te zeggen dat HTC daar snel in is... Uiteindelijk gebeurt het wel, maar persoonlijk wil ik daar niet afhankelijk van zijn. Als je echt snel updates wilt zijn daar via XDA e.d. vele mogelijkheden toe. Die Sense meuk was bij mij binnen het uur iig verdwenen en vervangen door stock Froyo3. Ik heb gehoord dat samsung nogal nalatig is met het updaten van de software, en dat htc dit wel trouw doet. Is dit waar?
Geen idee. Ik weet niet wat je wilt kunnen als je hem aansluit op je PC, maar als het gewoon is om bestanden over te kunnen zetten dan kan je lijkt mij ook zonder speciale software. Ik weet niet of Samsung daar bepaalde beperkingen in geeft, maar mijn Desire en eerder mijn Magic kon je gewoon als externe schijf benaderen in je verkenner.4. Als laatste heb ik gehoord dat de samsung geen software voor windows 7 heeft?(leek me heel raar)
Klopt dit? want ik ben wel degelijk van plan hem te koppelen aan mijn computer.
Ik heb geen ervaring met hoe het nu is, maar in de tijd dat ik nog bij T-Mobile zat (ong. 6 maanden geleden) heb ik nooit ook maar enig probleem gehad en was het altijd dik in orde. Sinds ik bij Vodafone zit heb ik al talloze storingen en slecht bereik meegemaakt.Oja ik heb een aanbieding gekregen van T-mobile. Ik hoor veel angstaanjagende berichten over slecht netwerk en dergelijke. moet ik hier niet op in gaan?
Alvast bedankt
Individuele gevallen mogen best in een eigen topic. Het is niet de bedoeling dat iedereen maar andermans topic kaapt voor dit soort dingen.kwiebus schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 11:44:
Wat betreft de keuze tussen de twee telefoons is er al een topic Galaxy, Nexus of Desire met enkel het verschil dat hierbij ook nog de Nexus One wordt meegenomen. Je zou daar dus eens in kunnen kijken.(Je kan je dan dus ook afvragen of dit topic dan wel zo zinvol is.)
[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 31-07-2010 15:08 ]
Volgens mij nog niet helemaal duidelijk in de vorige posts, de Desire heeft geen super amold, maar een normaal amoled scherm. Deze wordt in de nieuwere modellen vervangen door een super lcd scherm (om het simpel te houden). Ik heb zelf de Galaxy S en een huisgenoot heeft de Desire, je ziet voornamelijk bij het afspelen van video wel degelijk verschil, ik vind het op de Galaxy mooier, maar dat is natuurlijk persoonlijk.Anoniem: 368194 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:44:
1. klopt het dat de htc desire vanaf heden geen super amoled scherm meer heeft, maar een minder goed normaal lcd scherm. Zo ja is dit verschil groot? want ik wil liever niet de kans lopen een stuk minder scherm te krijgen.
Ik vind het heel erg meevallen hoe plastic hij aanvoelt, door de metalen rand aan de voorkant valt dat heel erg mee. De back cover van de Galaxy is wel vrij schraal, deze is van redelijk dun plastic en kan je makkelijk verbuigen. Dit zorgt echter niet voor problemen, heb hem nu vanwege kloten met lag fixes icm de externe sd kaart al heel vaak open gehad, als de cover op het toestel zit merk je er sowieso niets van.2. De galaxy kwam mij nogal plastic-achtig over is dit storend?(voor degene die hem hebben).
De htc vind ik persoonlijk er ook mooier uit zien, maar dat is niet mijn grootste prioriteit.
HTC heeft Froyo aangekondigt uit te rollen in de afgelopen dagen, dat is geloof ik nog niet echt gebeurt, maar dit zal ongetwijfeld snel gebeuren. Samsung heeft Froyo aangekondigt voor September voor de Galaxy S, of dat ook gehaald wordt is natuurlijk ook afwachten. Zoals al eerder gezegd draaien de meeste tweakers toch een custom rom, dus heel belangrijk is dit eigenlijk ook niet, als is het natuurlijk wel fijn als de optie er is.3. Ik heb gehoord dat samsung nogal nalatig is met het updaten van de software, en dat htc dit wel trouw doet. Is dit waar?
Ik draai zelf Win 7 x64 en heb geen enkel probleem gehad met het koppelen aan mijn PC of met de herkenning, je moet alleen wel even drivers installeren, maar dat staat vrij duidelijk vermeld in het Galaxy S topic.4. Als laatste heb ik gehoord dat de samsung geen software voor windows 7 heeft?(leek me heel raar)
Klopt dit? want ik ben wel degelijk van plan hem te koppelen aan mijn computer.
root is the money off all evil
root is the money off all evil
Gruwelijk gejatte Icoon!
Gruwelijk gejatte Icoon!
[ Voor 9% gewijzigd door Henk op 10-08-2010 15:35 ]
Gruwelijk gejatte Icoon!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Gruwelijk gejatte Icoon!
Dat snap ik, is voor mij geen enkel probleem om hem elke nacht op te laden. Maar ik wil de nacht wel halen bij normaal gebruik (10 smsjes, 2x bellen, 30min internetten, 10min spelletje).RZor schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:18:
Wat ik van de meeste gebruikers heb begrepen is dat je dit soort high end phones eigenlijk elke nacht of bij minder gebruik om de nacht moet opladen.
[ Voor 17% gewijzigd door jelmervos op 11-08-2010 09:49 ]
Gruwelijk gejatte Icoon!
Dat moet zeker lukken. Zoals bij de meeste smartphones tegenwoordig zal je hem in het begin wat vaker op moeten laden, maar na een tijdje gebruik wordt dat al snel minder.jelmervos schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:47:
[...]
Dat snap ik, is voor mij geen enkel probleem om hem elke nacht op te laden. Maar ik wil de nacht wel halen bij normaal gebruik (10 smsjes, 2x bellen, 30min internetten, 10min spelletje).
Ik heb de Galaxy nog niet in handen gehad dus ik kan niet vergelijken, maar de bouwkwaliteit van de Desire is dik in orde vind ik. Hij voelt lekker solide aan, geen gekraak in de behuizing zoals ik bij mijn HTC Magic bijvoorbeeld had.Een groot pluspunt naar mijn mening is het materiaal dat voor de backcover is gebruikt. Het is een wat ruwer, soort rubberachtig materiaal waardoor je een lekkere grip hebt op het toestel. Mijn Magic heeft van dat harde, gladde en glimmende plastic waardoor hij regelmatig bijna uit de hand glipte. Daarbij ook een vingerafdruk magneet. De Galaxy is ook een "glimmer" en dat is wat mij betreft een nadeel.Verder lijkt mij de Desire wat robuuster, klopt dit?
[ Voor 7% gewijzigd door k7of9 op 11-08-2010 10:22 ]
Scherm is wel belangrijk, maar zeker geen showstopper. Het is wel prettig als het scherm leesbaar blijft in de zon.k7of9 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:20:
[...]
De Galaxy heeft zeker een mooi scherm (van wat ik er van kan opmaken uit specs en videos tenminste), maar ik denk niet dat je teleurgesteld zou zijn in het scherm van de Desire, die is namelijk ook zeker niet mis!
Ik heb een AMOLED, ik denk niet dat de SLCD schermen al in omloop zijn. Mijn vader heeft een X10 en het scherm van de Desire is veel beter vind ik. Theoretisch zouden LCD schermen wat beter leesbaar moeten zijn in de zon, maar ik heb er persoonlijk geen problemen mee gehad.jelmervos schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:28:
[...]
Scherm is wel belangrijk, maar zeker geen showstopper. Het is wel prettig als het scherm leesbaar blijft in de zon.
Heb jij een AMOLED of LCD scherm? Ik heb begrepen dat ze voor de Desire nu LCD schermen gebruiken van Sony. Ik heb ook een SE X10 gezien met een (Sony?) LCD scherm, en ziet er wat mij betreft prima uit.
Sorry hoor, niet persoonlijk bedoelt maar ik moet het gewoon even kwijt. Je hebt een Touch Pro gehad en vindt de ondersteuning van HTC nog steeds in orde? 2 maanden voor windows mobile 6.5 werd uitgebracht, die zou er zeker voor komen en het is nooit gebeurd. Verder zat dit device vol met bugs zoals je zelf ook al aangaf. Dat lag zeker niet alleen aan Windows Mobile, want het kan wel getuige de goeie custom roms op Xda. Ik weet niet hoe de support bij Samsung is, maar die kan wat mij betreft alleen maar beter zijn dan HTC.Henk schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:18:
Toen ik hem 2 maanden geleden haalde, wilde ik met dit device een telefoon die geen gezeik had, zoals mijn HTC Touch Pro wel liet zien. Gelazer met custom roms, traagheid, elke keer weer flashen en al het andere gemieter dat een windows mobile device met zich meebracht, was ik helemaal klaar mee. Ik wilde een device dat ik aan kon zetten, en kon gebruiken. Klaar. In de eerste instantie kwam dat neer op de volgende apparaten:
Hmmm, kwam terug naar dit topic om deze link te dumpen, met een goede verklaring tussen de verschillende types geheugen gebruikt in de HTC en de Samsung, die het misschien duidelijk maken waarom ze ondanks het kleine prijsverschil in capaciteit een groot verschil maken; http://www.androidpolice....alaxy-s-with-lagfix-beta/haaibaa2 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:36:
[...]
Sorry hoor, niet persoonlijk bedoelt maar ik moet het gewoon even kwijt. Je hebt een Touch Pro gehad en vindt de ondersteuning van HTC nog steeds in orde? 2 maanden voor windows mobile 6.5 werd uitgebracht, die zou er zeker voor komen en het is nooit gebeurd. Verder zat dit device vol met bugs zoals je zelf ook al aangaf. Dat lag zeker niet alleen aan Windows Mobile, want het kan wel getuige de goeie custom roms op Xda. Ik weet niet hoe de support bij Samsung is, maar die kan wat mij betreft alleen maar beter zijn dan HTC.
Gruwelijk gejatte Icoon!
Anoniem: 351163
Bedoel je met het overzetten van gegevens van de phone naar de pc? Als je dat bedoeld, is het niet nodig, kwestie van even wat opties omzetten.adsa schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:56:
Toch heeft Samsung een aantal nadelen. Zo is Samsung veel langzamer dan de Desire ondanks dezelfde processor snelheid. Laden van foto's, maken van foto's gaat ook stuk langzamer. Het overdracht van gegevens met Samsung is een regelrechte DRAMA. Het moet met software van Samsung gebeuren en dit gaat heel langzaam. Bij de Desire gebeurt dit veel vlotter..
Volgens mij wordt hier toch wel een fout beeld geschept van de GS. Ten eerste heb ik nog nooit Samsung software nodig gehad voor het overbrengen van gegevens. Dit kan gewoon met de explorer van Windows en het gaat behoorlijk snel. Ook dat het maken en laden van foto's traag zou gaan kan ik mij niet echt in vinden eigenlijk. Als ik druk op het camera icoontje kan ik binnen 3 tellen een foto schieten :x.Toch heeft Samsung een aantal nadelen. Zo is Samsung veel langzamer dan de Desire ondanks dezelfde processor snelheid. Laden van foto's, maken van foto's gaat ook stuk langzamer. Het overdracht van gegevens met Samsung is een regelrechte DRAMA. Het moet met software van Samsung gebeuren en dit gaat heel langzaam. Bij de Desire gebeurt dit veel vlotter.
Ik zeg ook niet dat samsung langzaam is met foto's nemen. Hij is wel langzamer dan de Desire. 3 tellen zoals jij beweert lukt niet. Het duurt zeker 6-7 sec voordat foto is genomen. Bij de Desire gaat dat een stuk sneller.Lukosje schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 19:54:
[...]
Volgens mij wordt hier toch wel een fout beeld geschept van de GS. Ten eerste heb ik nog nooit Samsung software nodig gehad voor het overbrengen van gegevens. Dit kan gewoon met de explorer van Windows en het gaat behoorlijk snel. Ook dat het maken en laden van foto's traag zou gaan kan ik mij niet echt in vinden eigenlijk. Als ik druk op het camera icoontje kan ik binnen 3 tellen een foto schieten :x.
Ik vind het echt een zalige telefoon. Zeker na een enkele kleine tweak (root + lagfix) is dit ding echt absurd snel, en als ik Quadrant mag geloven rent de GS rondjes om de Desire (of een willekeurige andere android phone; 2.1 firmware vs 2.1 firmware): 2100+ voor GS en +-800 voor Desire.
Daarnaast beweert Samsung een nieuwe firmware (bijna) klaar te hebben liggen die een aantal problemen met GPS en "lag", die sommige gebruikers ervaren, zou moeten oplossen. Dus het verhaal dat er brakke support aanwezig zou zijn geloof ik dan ook niet echt naar aanleiding van deze berichten...
Als je toch nog 4 weken moet wachten kan je ook nog kijken naar HTC Desire HD (Ace). Die word waarschijnlijk 15 september aangekondigdRZor schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:30:
Duidelijk. Dankje. T zijn allemaal de punten waar ik ook mee loop. Ik weiger aan een iphone te gaan en de sony's, been there en nee dankje.
Als ik dan je verhaal zo zie wordt de Desire toch steeds een beetje leuker eigenlijk. T scherm van de GS is nog het laatste struikelblok.
Was net ff bij de belcompany en daar kon je binnen 14 dagen nog eventueel ruilen zei die dame daar. Dus beginnen met de Desire lijkt me t beste.
Nu nog 4 weken wachten tot ik eindelijk kan verlengen....
Ik heb dit even getest, maar volgens mij gaat het bij mij op de SGS toch echt sneller dan 6-7 seconden. Ik denk dat het verschil zit in of je je toestel hebt voorzien van nieuwe firmware en lagfix. Voor mij gaat het in ieder geval snel genoeg nu.adsa schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:49:
[...]
Ik zeg ook niet dat samsung langzaam is met foto's nemen. Hij is wel langzamer dan de Desire. 3 tellen zoals jij beweert lukt niet. Het duurt zeker 6-7 sec voordat foto is genomen. Bij de Desire gaat dat een stuk sneller.
Anoniem: 25649
Mijn voda-abbo loopt nog door tot 1-11 (sim only overigens). Op zich niet erg om 3 maanden lang een tientje extra te betalen, ware het niet dat ik dan mijn nummer kwijt ben tot 1-11.Mad_Cow schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:07:
@latino anders een simonly abbonnementen dan het toestel los aanschaffen?
In de nieuwe Desire zit de SLCD. Deze vind ik persoonlijk beter dan de Amoled.jelmervos schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:28:
[...]
Scherm is wel belangrijk, maar zeker geen showstopper. Het is wel prettig als het scherm leesbaar blijft in de zon.
Heb jij een AMOLED of LCD scherm? Ik heb begrepen dat ze voor de Desire nu LCD schermen gebruiken van Sony. Ik heb ook een SE X10 gezien met een (Sony?) LCD scherm, en ziet er wat mij betreft prima uit.
Heb je helemaal gelijk in, t blijft altijd een subjectief iets.lordMocro schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:30:
Dit topic is nogal biased. Het meerendeel bezit de desire en/of hebben de sgs maar even uitgeprobeerd.
Dus echt een goed beeld kunnen de mensen die een keuze moeten maken niet krijgen.
Jammer, want de sgs is echt razendsnel na een simpele lagfix. Niet te geloven dat er posters zijn die het tegendeel beweren, of dat de desire wat sneller is... Als je mij niet gelooft check dan maar de vele test online.
2.1. Werkt prima en 2.2. komt eraan.
En ik denk niet dat samsung de support zo maar laat vallen. De sgs is niet zomaar een toestel, het is de creme a la creme van samsung die met de groten op de markt moeten uitvechten. Froyo komt er zowieso eraan.
Gruwelijk gejatte Icoon!
Ik ga de market eens even bekijken. Dat zou t wel waard zijn.Sinned123 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 10:10:
Je kan voor een paar dollar Launcher Pro kopen, wat ongeveer net zo goed is als Sense.
Gruwelijk gejatte Icoon!
Hij werkt wel met de parrot ook al staat hij niet in de lijst als zijnde compatible telefoons .ik heb er tenminste toh totaal geen problemen mee .Anoniem: 25649 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:31:
Ik zat det dezelfde vraag , Desire of Galaxy S. Was er eindelijk over uit dat ik de GS wilde vanwege het mooiere en grotere scherm, maar de GS blijkt niet compatible met mijn carkit (Parrot CK3000), en ik heb dus geen zin om een nieuwe carkit in te bouwen alleen voor de GS....
Probleem is nu dat ik de Desire opeen een klein scherm vind hebben en eigenlijk ook niet echt mooi vind, maar als ik wacht op de Desire HD (met aluminium behuizing!) dan wordt dat NA 9 september. En Vodafone (waar ik nu zit) gaat na 9 september bellen per minuut introduceren en een 250MB downloadlimiet![]()
Wil ik overstappen naar T-mobile, dan moet ik weer wachten tot mijn contract is afgelopen, januari 2011....
damn...choices....
vraag me af of dat dockingstation voor de samsung ook niet werkt .bijde hebben android dezelfde aansluiting .iemand ervaring mee?RZor schreef op donderdag 02 september 2010 @ 10:03:
[...]
Heb je helemaal gelijk in, t blijft altijd een subjectief iets.
Daarom ben ik ook nog zo aan het twijfelen.
Heb toch maar voor de Desire gekozen, mocht deze de 10e er niet zijn dan ga ik voor de SGS.
Het grootste nadeel van de SGS vind ik dat er geen Sense op zit, de standaard van Samsung vind ik minder fijn werken, en dat er geen dockingstations voor beschikbaar zijn.
Rooten en fixes enzo wil ik niet, daar heb ik geen zin in en ben er ook niet handig genoeg mee.\
Dat vind ik dan wel weer het voordeel van de Desire. Out of the box lijkt t een iets beter toestel te zijn.
alternativ
Dat is dus appels met peren vergelijken.Alternativ schreef op donderdag 02 september 2010 @ 11:42:
Ik heb nu een Samsung galaxy s en in vergelijking met mijn HTC magic is het een verademing, hij vliegt door android heen ongeacht het aantal apps dat ik open heb staan, daarnaast kraakte de behuizing van de magic aan alle kanten bij het normaal bedienen van de telefoon, dit in combinatie met ervaringen van vrienden bij winmo telefoons van HTC heeft mij doen besluiten niet te wachten op de HTC ace.
isthistheshitorwhat
Daar heb je wel gelijk in, maar ervaringen dragen wel bij aan het gevoel dat je bij een leverancier hebt. Als je kijkt naar de durability tests die op een Galaxy S worden uitgevoerd heb ik er wel aardig wat vertrouwen in.Realityweb schreef op donderdag 02 september 2010 @ 11:48:
[...]
Dat is dus appels met peren vergelijken.
Ik heb bij de Galaxy S zo'n plastic namaak iPhone gevoel, en bij de Desire heb ik het gevoel dat je echt wat in handen hebt. Voelt zwaarder aan, en heeft ook een eigen uiterlijk, lijkt niet op de iphone.
alternativ
Qua snelheid kan je de desire en magic niet vergelijken, en ook niet met htc wimo toestellen.Alternativ schreef op donderdag 02 september 2010 @ 11:53:
[...]
Daar heb je wel gelijk in, maar ervaringen dragen wel bij aan het gevoel dat je bij een leverancier hebt. Als je kijkt naar de durability tests die op een Galaxy S worden uitgevoerd heb ik er wel aardig wat vertrouwen in.
isthistheshitorwhat
Seriously? Met de CK3000? Weet je welke firmware je dan hebt op de parrot? Ik heb um vorige week opgestuurd om te laten upgraden naar de nieuwste firmware. (5.23?). Stel dat ie dan werkt dan kan ik nog net bestellen voordat Vodafone zijn voorwaarden aanpast!wheelboy schreef op donderdag 02 september 2010 @ 10:57:
[...]
Hij werkt wel met de parrot ook al staat hij niet in de lijst als zijnde compatible telefoons .ik heb er tenminste toh totaal geen problemen mee .
Ik begrijp niet hoe je erbij komt dat er voor de desire een grotere hoeveelheid applicaties beschikbaar is. Beiden hebben toegang tot de android market. Daarnaast heeft de sgs ook nog eens de samsung apps met daarin o.a. asphalt 5 gratis beschikbaar. Dus dat argument is kletskoek.Thombias schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 23:00:
De desire heeft een grotere aanbod van apps en ook nog eens mooiere apps dan de SGS. Dan kan de SGS nog zo snel zijn het aanbod van betere apps is een groot voordeel vind ik. De gps van de desire is veel beter dan de SGS. De camera van de SGS is veel beter. Wil je dus een telefoon met een betere camera, scherm en android dan is de SGS een goede optie. Wil je een telefoon met android, een goede gps en een brede keus aan apps en een grote communitie dan is de desire een beter keus.
Desire is in mijn ogen meer een tweakerfoon en de SGS is meer een eyecandyfoon zoals de iphone.
Een groot aantal applicaties draaien niet goed op de SGS. Vastlopers etc. Ervaring waar een kennis van mij mee te maken heeft en ik ben het vaker tegen gekomen op verscheidene sites.uiterlix schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 09:15:
[...]
Ik begrijp niet hoe je erbij komt dat er voor de desire een grotere hoeveelheid applicaties beschikbaar is. Beiden hebben toegang tot de android market. Daarnaast heeft de sgs ook nog eens de samsung apps met daarin o.a. asphalt 5 gratis beschikbaar. Dus dat argument is kletskoek.
Ik ben wel benieuwd welke apps dat dan zijn, want ik ben er zelf nog niet een tegenkomen die het niet deed op m'n galaxy. Ook geen vastlopers trouwens.Thombias schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 09:29:
[...]
Een groot aantal applicaties draaien niet goed op de SGS. Vastlopers etc. Ervaring waar een kennis van mij mee te maken heeft en ik ben het vaker tegen gekomen op verscheidene sites.
Geen kletskoek dus maar eenvoudig onderzoek. Asphalt 5 kan je op verscheidene plaatsen downloaden ook gratis voor de desire dus.
Dit is eigenlijk niet het topic om apps te gaan bediscuseren.uiterlix schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 10:57:
[...]
Ik ben wel benieuwd welke apps dat dan zijn, want ik ben er zelf nog niet een tegenkomen die het niet deed op m'n galaxy. Ook geen vastlopers trouwens.
[ Voor 10% gewijzigd door Thombias op 04-09-2010 12:00 ]
Anoniem: 373104
Interessante info die ik zo zie voorbij komen. Ik heb een VW bluetooth carkit maar hoe weet ik welke ik heb? Ik heb zo'n apparaatje die je nummers overneemt, maar je hebt geen info op het schermpje bij je tellers. Volgens verkoper kon Nokia en Iphone daarmee werken, maar andere toestellen niet, dus ik zie alleen wat op het schermpje van het bijgeleverde adapter.uiterlix schreef op donderdag 02 september 2010 @ 20:46:
Voor mij was de keuze erg eenvoudig. De SGS is namelijk de enige android telefoon die het bluetooth remote sim access profile ondersteunt. Dus heb je een VW/Audi/Skoda met ingebouwde premium rSAP bluetooth carkit dan is de SGS het enige Android toestel dat je daarmee kunt gebruiken. 't is maar dat je het weet, dat kan een boel teleurstelling voorkomen.
Weet je of de iphone hier ook mee kan werken?uiterlix schreef op donderdag 02 september 2010 @ 20:46:
Voor mij was de keuze erg eenvoudig. De SGS is namelijk de enige android telefoon die het bluetooth remote sim access profile ondersteunt. Dus heb je een VW/Audi/Skoda met ingebouwde premium rSAP bluetooth carkit dan is de SGS het enige Android toestel dat je daarmee kunt gebruiken. 't is maar dat je het weet, dat kan een boel teleurstelling voorkomen.
Anoniem: 215257
Huh volgens mij zeggen ze vaker dat de Galaxy S beter is en vervolgens kiezen ze de HTC?Facer schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 10:03:
Voor de mensen die er nog niet over uit zijn welke van de twee te kiezen, helpt misschien het onderzoek van CNET: http://www.cnet.com.au/ht...ng-galaxy-s-339305691.htm
Ja, het antwoord is NEE, de iPhone ondersteunt geen rSAP (de overige bluetooth ondersteuning is trouwens ook belabberd).Anoniem: 25649 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 08:40:
[...]
Weet je of de iphone hier ook mee kan werken?
Ik heb mijn adapter maar even meegenomen uit de auto, ik heb de 3C0 051 435 TA.Anoniem: 25649 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 08:40:
[...]
Weet je of de iphone hier ook mee kan werken?
Anoniem: 380843
Docking? Waar?RZor schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:15:
Ik ben net even in de winkel alvast wezen kijken maar het wordt er niet makkelijker op.
Voordeel SGS:
- groter scherm
- platter
- mooier scherm
Voordeel Desire:
- Dockingstation voor beschikbaar
- wel gratis bij mijn verlenging
- scherm was meer dan prima
- veel betere ondersteuning voor nieuwe firmware.
Ik weet t echt nog even niet. Begin steeds meer naar de Desire te neigen.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 380843 op 25-10-2010 19:49 . Reden: foutje ]
Vriendin van alex3305
[ Voor 6% gewijzigd door Snoll3bulk op 11-02-2011 11:28 ]
Iets dat naar mijn mening softwarematig gemakkelijk verbeterd kan worden. Het geluid wordt namelijk opgenomen op een bedroevend lage kwaliteit (iets van 8000hz en tussen de 40 en 64kb/s meen ik me te herinneren). Dus tenzij de microfoon geen hogere setting aan kan (wat ik me niet voor kan stellen) is dit met software gemakkelijk te verhelpen. De vraag is alleen: Waarom doet HTC dat niet?Snoll3bulk schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:27:
Het opname geluid bij de desire is ronduit slecht, dit is bij de galaxy echt veel beter.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq