Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raweimer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-10-2023
Gelijk even een hulpvraag..ik krijg geen enkele iphone/ipad meer gesynced met mijn windows vista pc omdat de Apple Mobile Remote Service niet meer werkt. Dit probleem heb ik dus bij meerdere apparaten en niet op een andere computer (laptop met windows xp). Probleem zit hem echt in de pc dus.

Heb al tig keer itunes verwijderd en ook via services geprobeerd opnieuw te starten. Het eerste biedt geen oplossing en opnieuw starten via services geeft de volgende melding : "De mobiel apple apparaat service is gestart en daarna weer gestopt. Sommige services stoppen automatisch als deze niet door andere services of programma's worden gebruikt"

Wordt er een beetje gek van, heb echt al van alles geprobeerd maar tot nu toe tevergeefs.
Ik heb trouwens de nieuwste versie van itunes erop staan en ook al geprobeerd met bijv. andere kabeltjes.
Op de laptop staat een oudere versie van itunes, die zou ik ook kunnen installeren op deze pc maar dan geeft hij een foutmelding da thet niet geinstalleerd kan worden omdat er nog nieuwe itunes map is. Ik zou deze kunnen verwijderen maar dan ben ik alles kwijt (? of zou ik het mapje kunnen bewaren ergens en dan later terug zetten?). Dat heb ik dus liever niet en ik ben ook bang dat het niet de oplossing is.

Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:30
Ik heb je probleem afgesplitst van het iPad topic. Dit heeft immers niets met de iPad (specifiek) te maken. Daarom moet je voor dit soort specifieke vragen of problemen een apart topic openen :). Dan blijft het iPad topic ook iets overzichtelijker.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:30
Dubbelposten is niet de bedoeling. Dus we houden het maar op deze: [iTunes Vista] Apple Mobile Remote Server werkt niet :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.