Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Website alleen bereikbaar zonder www

Pagina: 1
Acties:
  • 265 views

• Ltw
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:42
Ik heb een site gemaakt alleen de hosting van mijn client doet vreemd, ik ben gewend dat een hosting werkt met www en allerlei andere mappen die je kunt aanmaken, deze hosting werkt echter alleen met httpdocs. Het is me wel gelukt om de website te uploaden maar dan kan je er alleen op komen als je kringloopadvies.nl in typt en als je www.kringloopadvies.nl in typt dan kom je bij een pagina van de hosting, kan iemand mij helpen?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Het adres met de WWW heeft nu een redirect naar de pagina zonder de WWW.
Verder zou je kunnen kijken naar virtual hosts, waarschijnlijk staat het daar zo ingesteld.

www. is eigenlijk ook een subdomein van kringloopadvies.nl, dus op zich is het niet vreemd.
Al begrijp ik het wel, www. voor een domeinnaam is zo ingeburgerd geraakt.

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:44
Als eerste zou ik een mailtje sturen naar je hosting of hun FAQ lezen. Staat vast iets over in. Bovendien zijn er al meer dan genoeg forums te vinden die de technische aard van www. behandelen.
Dit lijkt me echter meer een 'probleem' bij je hostingbedrijf.

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• Japius
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-11 16:08
Ik zie dat het al werkt? Ik word, als ik http://www.kringloopadvies.nl/ intype, doorgestuurd. Firefox 3.5.9 op Ubuntu.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:23

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Ik kom bij beiden gewoon op de website uit hoor. Maar we zijn hier geen helpdesk van de hoster. Die hebben vast een contactadres. Het gaat hier over programmeren (Waar hoort mijn topic?). Lees Webdesign, Markup & Clientside Scripting Beleid nog even.

[ Voor 37% gewijzigd door MueR op 30-07-2010 13:04 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.