Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag iedereen,

Ik zou graag de bootscreen van mijn HTC Tattoo willen vervangen met deze.
Ik heb de zip-file gedownload uit dit topic.

Eerst en vooral heb ik geprobeerd om deze zip-file te flashen. Mijn device gaf aan dat alles gelukt was, maar wanneer ik rebootte, bleek dit toch niet zo te zijn. Ik vroeg in deze thread wat ik moest doen. Hier werd mij verteld dat ik de bestandjes in system/media/bootscreen moest vervangen met diegene uit de zip-file.

Het probleem is echter dat dit niet lukt. Ik krijg geen toegang tot deze bestanden, ik kan ze niet verwijderen of verplaatsen en ook niet vervangen.

Iemand enig idee hoe ik dit oplos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elTigro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-05 13:01

elTigro

Es un Gringo!

ik heb het bij mijn dream ook gedaan en toen moest ik mijn update.zip (die je via zo'n kaartje op je foon moest zetten) die bestanden vervangen.
update.zip uitpakken, pakketje (x.apk oid) uitpakken, is ook een zipje, weer inpakken en die nieuwe update.zip even signen en dan flashen.
Nu heb ik een wandelend karatemannetje over mn scherm (wat eigenlijk onwijs stom en knullig eruit ziet, maar die g1 kan niet veel leuks vind ik)

/edit:
nouja. x.apk... het had wel een naam, maar die weet ik uiteraard niet zo uit mn hoofd. Ik had de x even voor de naam van dat file gesubstitueerd.

Verder: is dat filmpje nog niet duidelijk genoeg? (het hapert behoorlijk bij mij maar t lijkt me toch redelijk duidelijk)

[ Voor 24% gewijzigd door elTigro op 30-07-2010 15:12 ]

Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In mijn zip bestandje zit geen x.apk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
elTigro schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:48:
Nu heb ik een wandelend karatemannetje over mn scherm (wat eigenlijk onwijs stom en knullig eruit ziet, maar die g1 kan niet veel leuks vind ik)
Ik vind de DOS Bootloader anders best wel geestig. Okay, niet flashy, maar lekker nerdy ensow 8)

Afbeeldingslocatie: http://img9.abload.de/img/nexus-bios-boot-previe1rwt.gif

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe heb jij die bootscreen kunnen instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Brad Pitt schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:48:
[...]

Ik vind de DOS Bootloader anders best wel geestig. Okay, niet flashy, maar lekker nerdy ensow 8)

[afbeelding]
Yup, die is vet, maar hoe zet je die op je toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Gewoon dit bestand op je SD-card zetten en flashen via de recovery. Afhankelijk van je toestel en Rom dan hè, deze file is voor de G1/Magic (en werkt hier prima op Cyanogen 5.08/Chromatic 3.9).
Voor andere toestellen of als het niet werkt kijk hier.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Brad Pitt schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 12:19:
Gewoon dit bestand op je SD-card zetten en flashen via de recovery. Afhankelijk van je toestel en Rom dan hè, deze file is voor de G1/Magic (en werkt hier prima op Cyanogen 5.08/Chromatic 3.9).
Voor andere toestellen of als het niet werkt kijk hier.
Deze bootscreen is nog niet beschikbaar voor de HTC Tattoo.
Ik heb ondertussen ook nog om raad gevraagd in dit topic.

Ik heb zowel geprobeerd om de QVGA-versie de flashen als hem te pushen naar mijn device, maar geen van beide werkt.

Ik heb ook eens gekeken hoe ik zelf een bootscreen moet maken, en heb dit dan ook geprobeerd. Ik heb elke afbeelding uit de bootanimation.zip verkleind naar 240*320, en de desc.txt-file ziet er nu als volgt uit:

code:
1
2
3
240 320 40
p 1 0 part0
p 0 0 part1

Maar ook dit lukte niet. Ik weet echt niet meer wat ik nu nog kan doen. Heeft iemand van jullie nog een idee?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2010 12:31 ]

Pagina: 1