Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Werkt Tele2 20Mb/s internet (Davolink DV-2020) goed met PS3?

Pagina: 1
Acties:

• Neogenic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-03-2022
We hebben een laptop die een draadloze verbinding moet krijgen en een PS3 die via een kabel is aangesloten en ze moeten natuurlijk allebei tegelijk online gebruikt kunnen worden.

Na flink gegoogled te hebben ben ik nu dus zover dat het volgens mij in principe goed moet gaan werken als je het statische ip-adres van de Playstation 3 als DMZ host in de modem zet zodat alle poorten automatisch geopend zijn anders krijg je hem niet op NAT2. Volgens mij zou dan de laptop gewoon een dynamisch ip-adres krijgen en de PS3 een statisch ip-adres en zo zou het dacht ik wel goed moeten werken.

1- Weet iemand of de Davolink DV-2020 van Tele2 überhaupt goed (NAT 1 of 2) gaat werken met de PS3?
2- Is het veilig om de PS3 als DMZ host in te stellen zodat alle poorten standaard open staan?

edit:

Ik had dit topic eigenlijk geopend voor een kameraad van me en na wat verder gezocht te hebben kom ik erop uit dat via 'Online Snel Internet' 20Mb/s abonnement (Thomson TG712) met portforwarding de PS3/Xbox360 gewoon goed moeten werken dus heb ik hem dat maar geadviseerd. Als het eenmaal aangesloten is update ik dit topic nog wel ff of het ook echt goed werkt.

[ Voor 61% gewijzigd door Neogenic op 31-07-2010 13:28 ]

• Neogenic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-03-2022
Oke ff een update dan maar voor iedereen die eventueel gaat zoeken op dit onderwerp.

Het Online abo tot 20mbps met de Thomson TG712 werkt goed met de Playstation 3.

Je moet dan wel de juiste poorten open zetten in de modem èn upnp aanzetten voordat de PS3 op NAT2 gaat. Red Dead Redemption is een spel die in multiplayer op NAT3 gewoon niet goed werkt hoewel COD Modern Warfare 2 bv. wel goed werkt op NAT3. De PS3 moet op NAT 1 of 2 staan onder 'netwerkinstellingen' om de multiplayer mode van alle spellen goed te ondersteunen.

[ Voor 3% gewijzigd door Neogenic op 08-09-2010 12:25 ]