Msn vraagt bij iedere aanmelding of ik mensen wil toevoegen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:01
Sinds kort vraagt msn bij iedere keer als ik mezelf aanmeld of ik mensen wil toevoegen. Dit zijn mensen die ik ooit in mijn lijst heb gehad, maar weer verwijdert heb.

Ik heb msn al een keer geherinstalleerd, maar dat mocht helaas niet baten. Hiernaast heb ik dit probleem ook maar op 1 pc.

Iemand een idee?

Spec:
Win 7 Pro
MSN 8.5

Afbeeldingslocatie: http://img408.imageshack.us/img408/9540/19722126.jpg

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:15
:) kwam net toev. ook deze post van je tegen en herken dit probleem!

Alleen heb ik het niet met WLM, maar met A-MSN (alternatieve MSN client). Ik heb dit al bij hen ge-filed als een bug maar ja, a-msn verzint dit natuurlijk ook niet zo maar. Blijkbaar iets niet goed in het msn-protocol dus.

Ben benieuwd of hier meer op te googlen valt.... :)

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
Ik heb dit met Adium in Mac OS X

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-07 16:31
Kun je niet gewoon iedereen toevoegen, en dan weer al die mensen verwijderen, en de 2 vinkjes zetten bij "blokkeren" en "ook verwijderen uit contactpersonen"?

Misschien komen ze dan niet meer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:19
Ik heb dit probleem ook al heel erg lang ... Misschien wel meer als 1,5 jaar(met Adium op osX.) Met Messenger for MAC nergens last van.

[ Voor 21% gewijzigd door da_PSI op 19-09-2010 00:26 . Reden: Typoooooooooooooo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bahmi
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Je MSN adres ligt ergens op het internet, en nu word je doodgespamd door bots.

Ik gok dat je daar weinig aan kan doen, misschien houdt het op, maar je kan beter een nieuw adres nemen.

Informatieve statement van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:19
Bahmi schreef op zondag 19 september 2010 @ 00:29:
Je MSN adres ligt ergens op het internet, en nu word je doodgespamd door bots.

Ik gok dat je daar weinig aan kan doen, misschien houdt het op, maar je kan beter een nieuw adres nemen.

Informatieve statement van Microsoft.
Volgens mij is dat niet zo... Ik heb er alleen maar last van bij Adium en niet bij Messenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Heb je die mensen nog wel in je Hotmail/Live zitten? Dan kan het zijn dat daar iets fout gaat.

Jezelf uit groepen halen kan ook nog wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:59
export maken van je contactpersonen. En dan kijken of je de file met de hand kan editten? Dan weer importen. En vergeet ook niet nog ff een andere backup achterhanden te houden. Toch lullig als je contactlijst helemaal sloopt.

Of in het geval dat het een hotmail adres met mail erachter kan je daar bij contacts kijken volgens mij.
Pagina: 1