Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[IE8] Browserssies van alle IE vensters opslaan

Pagina: 1
Acties:

• Timmeah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-10 18:31
Ik kan de optie "sessie opslaan" niet vinden in IE8.0 (misschien is hij er niet), maar kan me niet voorstellen dat deze er niet is.

Wat ik vaak heb, is dat ik bijv. 6 vensters Internet Explorer open heb staan, met in elke een x aantal tabbladen open. Ik wil dan de computer afsluiten in de avond, maar wil dan eigenlijk bij de volgende keer opstarten al deze vensters met al deze tabbladen weer in één keer geopend hebben (zodat ik weer verder kan gaan waar ik gebleven was).

Is hier een optie of een handigheidje voor?

(ik weet dat als ik de computer uitzet door de powerknop 5 seconden ingedrukt te houden, en vervolgens open bij de volgende keer opstarten IE open, dat alle vensters incl. tabbladen wel geopend worden, maar dit lijkt me niet echt de deftigste oplossing :P)

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Extra > Internet opties > Tabblad algemeen bij stratpagina, daar kun je meerdere startpagina`s instellen en die vervolgens laten openen.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\AdvancedOptions\BROWSE
Daar staat bij ACR en ALR een stukje over Enable automatic crash recovery, misschien kun je daar iets aanpassen.

↓ volgende bericht hieronder ↓

• NielsNL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11 08:08

NielsNL

DigiCow

Tools > Reopen last browsing session
Of iets als: gereedschap > Laatste versie herstellen.

En anders Opera eens proberen, die doet dat standaard. :)

[ Voor 7% gewijzigd door NielsNL op 30-07-2010 07:14 ]

M'n Oma is een site aan het haken.

Verwijderd

Hoi Timmeah,
  • Open Internet Explorer
  • Druk op de ALT toets om de menubalk weer te geven
  • Ga naar Extra
  • Klik op Laatste browsersessie opnieuw openen