Toon posts:

Goede externe harde schijf.

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik zoek een externe harde schrijf die moet dienen als backup voor mijn serie's, films etc. Ik zoek dus een goede,goedkope. En ongeveer 500GB/700GB/1TB. Iemand tips?

Thanks

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 00:20:
Ik zoek een externe harde schrijf die moet dienen als backup voor mijn serie's, films etc. Ik zoek dus een goede,goedkope. En ongeveer 500GB/700GB/1TB. Iemand tips?
Dat kun je toch wel zelf? Gewoon de PriceWatch gebruiken en reviews opzoeken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

http://www.ibood.com/nl/n...hijf_met_5_Jaar_garantie/
wel snel wezen voor je het weet zijn ze op of is de dag voorbij!

Verwijderd

Topicstarter
Zag hem, maar dat is toch best duur voor 880GB? En hoef geen klein ding ofzo, daar betaal je ook voor. :P

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-02 22:37

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Beste Berend, aller eerst welkom op GoT. Om maar direct met de deur in huis te vallen, dergelijke topics als deze zijn hier op GoT niet gewenst. GoT is een discussie forum en geen eerste lijns helpdesk waar je even een vraag dropt om direct een antwoord te krijgen.

Als het goed is heb je bij het registreren enige huisregels onder ogen gehad. Een van de huisregels geeft aan dat voordat je een topic start toch eerst zelf enige moeite gedaan moet hebben om tot een antwoord te komen. Nu zijn de "wat moet ik kopen"-topics al helemaal ongewenst, omdat er genoeg informatie voor handen is om dit zelf te bepalen.

Een dergelijke topic zou eventueel mogen, wanneer je zelf eerst degelijke onderzoek hebt gepleegd en met een paar heel specifieke vragen blijft zitten. Daarom wil ik je nu eerst door verwijzen naar de GoT Search, PriceWatch en de nodig ervaringen topics die al bestaan. Dit topic gaat dan bij deze op slot.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.