• kevinwalter
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:58
Hey,

Weten jullie hoe ik de Voltage kan regelen van de HD5770?
Ik weet dat er een L6788A chip in zit die dit wel moet kunnen waarmaken.
Ik had er eerst een Asus bios opstaan. Maar daar kon ik alleen rond de 1,3 v gaan en dat gaat te ver..
Dus heb nooit op toepassen gedrukt.

Weet iemand hoe ik dat kan doen?

Met de MSI Afterburner software zie ik wel de voltage staan maar zodra ik hem 0,001 omhoog doe en op toepassen drukt gaat i weer naar zn stock terug.

Hij heeft Samsung memory.

greetz,
kevin :)

[Voor 17% gewijzigd door kevinwalter op 29-07-2010 21:20]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:57
MSI Afterburner en dan Voltage unlocken?
http://event.msi.com/vga/afterburner/

Heb ik ik ook gedaan met mijn Club3D HD5770. Heb hem nu met de stock cooler op 973 - 1421 stabiel (zonder voltage verhogign kwam ik maar tot 953 - 1398)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• kevinwalter
Ja dat heb ik ook maar wat is veilig om te doen? hij kan alleen op 1,3nog iets mv
is dat niet te hoog?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:57
1.3 is nogal hoog ja.. bij mij staat hij op 1.22VCORE. Default is geloof ik 1.125v

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• kevinwalter
Welke voltage chip heb je en bios?

EDIT:

Oow wacht het is met gelukt is 1137 mV veel?

Edit 2:

Kan dit?

als ik nu op toepassen etc druk en EFLC ga spelen zie ik geen artifacts ofzo maar blijft de game gewoon ineens hangen max temp van videokaart is dan ook maar 59 graden.

[Voor 103% gewijzigd door kevinwalter op 30-07-2010 14:12]

• R3P4
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-01-2020
mV= millivolt als in millimeter= 1.137V
als de game crached zal je toch iets lager moeten gaan met de clockspeed of nog meer voltage geven aan de gpu, hou met v verhoging altijd goed de temperatuuren bij van de kaart.

• kevinwalter
Hey,

Thnx.
wat is btw maximale voltage? 1.35 toch?

ennehm wat is critical temp?
als ik nu game is i met fan op 100 58 graden.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee